Ajo që njihet tashmë si “video-skandali i ushtrisë greke‿ ka marrë disa përmasa që as vetë zbuluesi i rastësishëm i saj në Youtube, Cesk Marjakaj një emigrant shkodran në Suedi (më parë ka jetuar 3 vjet në Greqi), nuk do ti kishte imagjinuar kurrë. Që nga botimi i të dhënave të para mbi ekzistencën e videos mesjavën e shkuar në Gazetën greke Ta Nea në Athinë dhe gazetën Shekulli në Tiranë, kanë kaluar tashmë ditë. Ditë të mbushura me reagime publike (deri në diegie flamujsh në ndonjë qendër qyteti) dhe reagime politike (nga ministritë e mbrojtjes së dy vendeve dhe së fundi një diskutim në seancën e së hënës pasdite në Kuvendin e Shqipërisë).
Këndvështrimet janë shumë, por le të merremi me ato pak që sjellin dobi dhe mësime. Doja të diskutonim në këtë blog dy gjëra: E para, diçka mbi personazhin më interesant të kësaj historie: Emigrantin që sinjalizoi Ta Nean dhe Shekullin për ekzistencën e kësaj videoje në internet. Ceskun E para: A e kemi kuptuar sa dhe si duhet aktin e Ceskut? Pse është e rëndësishme kjo… Sepse Çesku është shembulli i parë i një shqiptari që jo thjesht flet, shan, nxin, e së fundi ngatërrohet me veten e me të tjerët, por para së gjithash vepron dhe madje e ka të qartë arsyen dhe qëllimin e saj që bën: Ky djalë i thjeshtë, deri pak ditë më parë i panjohur, gjeti mënyrën që të vejë në lëvizje dy gazeta të mëdha në Athinë dhe Tiranë. Është shembulli i parë i një sjellje aktive, të matur, të pjekur.
Është rasti i parë (së paku publik) i marrëdhënies shqiptar-atdhe, me kah për nga atdheu. Të mësuar me shqiptarë që në këtë raport kaq të rëndësishëm, kërkojnë gjithçka, por nuk japin asgjë, sigurisht që miku ynë Çesk Marjakaj i meriton dy rreshta.. Unë kam pasur disa kontakte në telefon dhe email me Çeskun para dhe pasi vendosëm publikimin e të dhënave të videos. Ai është një djalë i zgjuar, një shqiptar i mirë, një shkodran i vërtetë. As që donte madje të bëhej publik. Isha unë dhe “diabolizmi‿ pozitiv i zanatit tim që e bindi për këtë.. Dhe sa për të kuptuar diçka më shumë rreth tij dhe qëllimeve të tij, po citoj ato që më shkruante dje, pas daljes së një deklarate zyrtare nga qeveria greke mbi video-skandalin: “…Dëgjova nga vëllai se ministria e mbrojtjes greke kishte bere një deklarate të shëndoshë për shtyp në favor të miqësisë ne mes te dy vendeve dhe se ata po punonin që këto gjëra të mos ndodhin në të ardhmen…
Mendoj se do te ishte shume mire nëse ju shkruani një shkrim te balancuar qe i ve ne dukje edhe këto deklarata. Tek e fundit ky ka qene edhe qëllimi im qe te sensibilizohet opinioni dhe qe qeveria greke te marri masa…‿.
Ky është Cesku, i njëjti që me fjalët dhe mënyrën si na njoftoi për videot në Youtube, javën e shkuar, arriti të bindte si mua që u mora me këtë cështje te Shekulli, si njeriun e Ta Nea-s që u mor me çështjen në Athinë, që të ishim të matur dhe të jepnim mesazhin e duhur me publikimin. Përfundimisht, sjellja e tij është një akt i mençur që duhet evidentuar si i tillë dhe duhet servirur si shembull.. Shpresoj shumë që ata kolegë që më kanë kërkuar këto ditë adresën email dhe numrin e telefonit të Çeskut, ta trajtojnë rastin e tij në këtë këndvështrim të tij të raportit shqiptar-Shqipëri. Është mendoj, një këndvështrim i dobishëm për të gjithë.. Përndryshe, prej kësaj që ndodhi, nuk kemi mësuar asgjë më tepër se ajo që dimë prej kohësh: që në Greqi paska edhe racizëm antishqiptar…
*** E dyta që do të doja të debatonim këtu është mënyra se si ne, “shqiptarët e medias dhe politikës‿ i qasemi çështjeve dhe njëri tjetrit në debatet mbi tema që hanë diskutime të gjera publike. Nuk dua të zgjatem, por fjalën e kam prapë te raporti shqiptar-atdhe që përmenda në rastin e Çeskut. Me sa afsh dhe me çfarë force i sulemi ne, fjala vjen një kundërshtari politik që kemi përballë, apo një fqinji që na bezdis, apo një kolegu që mendon ndryshe nga ne.. Çfarë urrejtje dhe çfarë energjish shpërthyese konsumojmë për “ti treguar vendin‿ atij tjetrit që rivalizon…
Çfarë fantazie thuajse vrastare shohim të marrë krahë në debate politike, apo grindje publike këtu brenda fshatit tonë … Po ku fshihet, ku shkon, kjo energji, kjo forcë, kur zemrën, shpirtin, mendjen, mbrojtjen dhe analizën e kërkon jo ne, jo individi, jo klani, jo partia, jo fisi, por të gjitha këto bashkë, pra vendi që na përket të gjithëve, kjo copë që gjeografikisht njihet si Shqipëri dhe që në librin e rekordeve mund të klasifikohet si vendi ku sporti kombëtar është “si t’i nxijmë jetën njëri-tjetrit?‿ Sa të fortë, sa të guximshëm, sa të zgjuar, sa krenarë bëhemi në mbrojtje të metrave katrorë të sipërfaqes fizike dhe shpirtërore që e kemi personale ose të klanit - sa të vakët, sa të frikur, sa të fshehtë, sa të ligj, sa të shurdhët, sa të verbër, bëhemi kur, mbrojtjen dinjitoze, qëndrimin qytetar, reagimin në përgjithësi na e lypin kilometrat katrorë të përbashkët…
Pse Shqipëria si një e tërë, nuk arrin kurrë të ndezë të njëjtën energji që na ndez rivali politik, fqinji grindavec, kolegu alternant
39 Komente
petriti
06/03/2007 ne oren 0:07
1Skandali i fundit i videove te ushtareve greke, pervecse eshte nje fakt i dokumentuar qe mund t`ju perplaset fytyrave te racisteve primitive greke, nuk perben asnje surprize per opinionin mbare shqiptar. Ky dokument i shemtuar qe do te turperonte cdo europian te shekullit XXI, se paku duhet te vlente per tua ballafaquar disa politikaneve, qofte te shteteve te BE apo qofte edhe te parlamentit europian, te cilet akoma i paragjykojne vendet ballkanike sipas standarteve te fiksuara ne kokat e tyre. Dijme se shpesh politikane evropiane, ne menyre dukshem te njeaneshme, shfaqin shqetesimin per minoritetin grek ne Shqiperi apo minoritetin serb ne Kosove, duke u bazuar ne propogandat e ketyre shteteve dhe jo ne realitete, Realiteti qe ne shqiptaret e njohim per se afermi, sepse e kemi provuar ne kurrizin tone eshte krejt tjeter. Nuk duhet te keqkuptohem se pretendoj qe te gjitha mekatet t`ja veshi politikes europiane, jemi te ndergjegjshem se nese kombi shqiptar do te udhehiqej nga politikane, qe permbi gjthshka do te vlersonin interesat madhore te ketij kombi te copetuar ne pese shtete, edhe reagimet e politikaneve perendimore do te ishin ndryshe. Tek e fundit kombi shqiptar, qe dihet historikisht, nuk ka sulmuar asnje komb fqinj e qe numuron reth 6-7 milione, duhej te shihej si nje faktor stabiliteti ne kete rajon. Nuk jane te pakte ata studiues e shkencetare te paanshem evropiane (jo diplomate), qe e kane shprehur nje konsiderate te tille. Pyetja kryesore dhe qe do te perbente themelin e nje mirekuptimi fqinjesor eshte kjo: Perse ne parlamentin grek edhe sot e kesaj dite nuk eshte abroguar ligji i luftes? Kete pyetje me kembengulje e ne menyre te perseritur duhet t`ja beje shteti shqiptar jo shtetit grek se pergjigjet
do ti vinin ne kalendrat greke, por institucioneve qendrore europiane, te cilat e konsiderojne kete shtet me mendesi shoviniste agresive si nje shtet demokratik. Nderkaq i ftoj bashkeatdhetaret tane emigrante ne Greqi ,te cilet e perjetojne me shume se kushdo tjeter urrejtjen raciste greke, qe me guxim e dinjitet te denoncojne publikisht faktet e shumta, qe e lakuriqesojne te ashtuquajturen demokraci greke.
hermond besho
06/03/2007 ne oren 0:08
2Asnje ndryshim s\’do gjeni ,midis kengeve te fiseve Tutsu dhe Zulu ne Ruanda,dhe kushurinjve te tyre greke! Ka pasur dikur trima Greqia e lashte, por keta u vrane me njeri tjetrin… Keta qe jetojne sot, jane bijte e sazexhive te Spartes dhe Tebes! Nuk ke c\’i ben, vetem keta mbijetuan per te rrefyer historine! Nuk e di ku e gjeti tere ate guxim Europa, per te futur edhe keto fise tribale brenda saj…Nuk ke c\’i ben pleshtit ne qafe te qenit! Ska pasur ndonje here frike Shqiptari nga sazexhinjte!PershendetjeÂ
Aldi
06/03/2007 ne oren 0:11
3Komentet per skandalin e rradhes qe e ka emrin GREQI do te doja ti beja ne menyren me banale apo harbute qe mund te egsistojne, por jam shume i sigurt se nuk do te me pasqyrohej ketu, sidoqofte i bera ne disa site te asaj rrace dhe te gjitha u botuan. Sidoqofte une nuk e shoh acarimin tim ne lidhje me cfare ben ajo rrace pederastesh sic jane greket, por me tipat e poshtra, servile, frikacake, bastarde, gjakprishur shqipfoles, qe kane bere avokatin e grekut.  Disa mund te jene arsyet, qe njerez te tille ta bejne faqen byth e te fillojne te na tregojne histori te bukura, qe kane ndodhur ndermjet Shqiptareve dhe grekeve, ose jane gjakprishur ose per hir te interesit, paras, ose kane shkuar e kane bere krushqi me grekun, i kane dhene motren apo veten dhe tani skane cti bejne, jane ngaterruar aq keq saqe ti dale ne mbrojte krushqise qe ka berte me djallin.
VASJA
06/03/2007 ne oren 0:12
4Eshte e shemtuar dhe per te ardhur keq, qe greket  bejne komente te tilla si ato to skllaverise. Qeveria Shqiptare duhet te beje deklarate dhe te kerkoje nga \’\'palot\” greke, te distancohen e te ndeshkojne cilindo qe perhap kete fryme. Ne note te vecante Ministria e Mbrojtjes duhet ti kerkoje Ministrise Greke te mbrojtjes qe nismetaret e ketyre kengeve te ndeshkohen dhe te mos lejoje ne te ardhmen kenge te tilla raciste.
Mbase s\’eshte e udhes, por fakti eshte fakt. Kete korofillake te ushtrise Greke le te shfletojne historine e 2 GUSHTIT 1949 dhe te nxjerrin mesime se nga cilet zorre do te bejne litare.
Jimmy Dubova
06/03/2007 ne oren 4:09
5Pershendetje,
Mendimi im eshte se greket e kane kuptuar faktin se kane te bejne me nje \”Qeveri shqiptare\” qe nuk merr asnjehere guximin tu kundervihet barbarizmave qe bejne ata me shqiptaret qe jetojne ne Greqi, rrahin, burgosin, keqtrajtojne dhe deportojne shqiptaret matane kufirit sa here tu teket e sa here tu doje qejfi…. Qeveria jone nuk ka kohe te merret me keto probleme te \”vogla\” se eshte e zene me faktin se si te manipulohen zgjedhjet, merren me albumin dhe fotot personale te kundershtarit, apo si e si te bejne perfitime materiale ne kurriz te popullit te shkrete.
Shqiptare, mbani koken lart, se dihet kush jemi ne dhe kush jane greket…
Me respekt,
Jimmy Dubova
Gjilan / Kosove / Albania
Arta
06/03/2007 ne oren 11:31
6Une besoj se shqiptaret duhet t\’i shikojne me me gjakftohtesi gjerat. Nuk ishte aq e tmerrshme dhe aq e hatashme videoja, sesa fryma me te cilen ngjizen keta ushtare, menyra se si kerkojne te rrisin epersine e tyre ushtarake duke shkelur me kambalet e tyre cdo \”plesht\”, qe u shfaqet perpara. Madje ne te kundert, u duhet t\’i trillojne \”pleshtat\”, mbasi keta lloj militantesh vetem me \”pleshta\” mund te hahen. Per ushtaret greke jane shqiptaret, per amerikanet apo anglezet jane irakianet, keshtu e kane keto pune. Ajo qe u ngelet shqiptareve eshte qe te ngrejne zerin fuqishem dhe te protestojne per keta buburreca me forma ushtarake,si kunder dhe u be.
Artan
06/03/2007 ne oren 12:53
7Nga gjithe kjo mesele me skuadren e ushtareve greke, do te doja te shtoja dhe une nje koment, dhe sic me pelqen ne raste te tilla te shoh anen tjeter te medaljes dhe te interpretimeve e qendrimeve. Me lejoni t\’ju ndihmoj te shohim se bashku nje fakt. Per kete incidet - si do qe te jete ai - jemi angazhuar si komb i tere, me televizione, radio, gazeta e shume si ne qe kane marre mundimin te shkruajne. Pa dyshim qe kjo ngjarje u kthye ne ceshtje kombetare. Nga krahu tjeter, shohim nje indiferentizem total - flas per greket - te cilet edhe kur e degjuan dhe e pane videon, nuk \”e prishen terezine\”, shohin nje rast te cuditshem ndoshta, por kaq. Nuk kuptojme qe per ata, ne nuk jemi problemi i tij dhe as qe duan te merren me ne.
Ana
06/03/2007 ne oren 14:58
8Eshte me te vertete indinjuese dhe me te drejte objekt diskutimesh videoja e shfaqur ne media. Racizmi pavaresisht se nuk mund te justifikohet lind nga nje shkak, qe eshte ai i superioritetit te racave apo mosperzierjes se tyre(purifikimi), por eshte e veshtire t\\\’i gjesh nje emer kesaj shfaqjeje te ulet greke. Une mund ta cilesoj thjesht urrejtje por perseri nuk i gjej shkak pervecse ndonje anomalie ne ADN e heleneve.
Persa i perket reagimit te shtetit shqiptar eshte e vertete qe jemi politikisht shume te vegjel e te pafuqishem por do te ngelemi te tille persa kohe qe nuk mbrojme dinjitetin kombetar dhe dinjitetin e shtetasve tane. Madheshtia nuk vjen vetem me forcen ekonomike apo ushtarake. Ajo imponohet edhe me respektin ndaj vetes dhe atyre vlerave qe bejne sot historine shqiptare (deri me 1944) per te cilen jemi krenar. Por fatkeqsisht qeverite tona pas viteve \\\’90 u turperuan aq shume nga periudha diktatoriale, sa kane mohuar hisorine dhe dinjitetin.
Por aq sa jemi te pafuqishem si shtet, po aq te pafuqishem shfaqemi edhe si qytetar. Nuk mund te flitet ketu per emra te pervecem sepse sado i ashper te jete reagimi yne si individ, nuk mund te arrije te “veshi� qe duhet ta degjoje. Me ben pershtypje mosreagimi i subjekteve si Komiteti Shqiptar i Helsinkit, Avokati i Popullit apo CAO, MJAFT. Ku jane ata? Ah po, jane duke hartuar raportet per zgjedhjet lokale. Keni te drejte Z.Thano kur thoni qe ne na ndez politika por jo sepse jemi politikane, por sepse aty i shohim te realizuara interesat ngushtesisht personale dhe jo ne ceshtjet kombetare.
Genti
06/03/2007 ne oren 15:41
9\”Lojrat\” e youtube jane me te rrezikshme se kaq. Nqs dikush vendos te shpenzoje disa ore duke klikuar disa emra shtetesh ballkanike si ALBANIA, MACEDONIA, GREECE, SERBIA, TURKEY, KOSOVA etj… do shihni se pervec \”kartolinave turistike\” apo videove te tjera argetuese qe perdoruesit e internetit hedhin ne youtube, gjenden edhe shume video te tjera tallese dhe fyese nga njera pale kunder tjetres. Te gjithe mburren me patriotizem per bukurite dhe heroizmat e vendit te tyre dhe hedhin fjale fyese dhe ofenduese ndaj kombeve te tjera. Kjo, pa ekzagjerim eshte urrejtja, ksenofobia dhe konfliktet qe ka shkaktuar nje faqe interneti si youtube, e cila nqs ne perendim perdoret per qellime argetuese, ne ballkan perdoret per krejt qellime te tjera. Popujt kane gjetur nje menyre te tille komunikimi dhe po shprehin \”emocionet\” e tyre kunder njeri-tjetrit me fjalet dhe shprehjet me te renda dhe fyese. Atje mund te shohesh video me fotografi \”qytetaresh serbe\” te derguara nga perdorues shqiptare te cilet ne fakt jane komunitetet rome neper ish jugosllavi, apo \”qytetare shqiptare\” te cilet ne fakt jane foto nga komunitetet rome ne Kosove e Shqiperi. Me pak fjale qellimi eshte te tregohet kush ka fytyren me te bardhe dhe syte me blu, kush eshte superiori dhe kush inferiori. Per te mos folur edhe me gjere per komentet turko-greke qe te cojne prapa ne mesjete brenda pak minutave kerkim online. Me te gjitha keto dua te them se ky fenomen nuk eshte kaq i vogel dhe sporadik sic duan ta komentojne disa, dhe per me teper nuk jane manorvra shtetesh apo qeverish. Qe videoja greke eshte fyese dhe shqetesuese nuk do mend, por ne nuk duhet te tregohemi aq te nxituar sa ta bejme kete video ceshtje marredheniesh dhe debatesh te pafundme. Une mendoj se marredheniet midis popujve tane, dhe ne teresi mes popujve ballkanas duhet te permiresohen e jo te shemtohen e ekzagjerohen ne nje nivel te tille. Normal qe kjo video ka edhe ane pozitive sepse mjafton te lexosh numrin e kaluar te International Herald Tribune apo te tjera si kjo te cilat i kane kushtuar artikuj te caktuar videos duke denoncuar dhe duke shprehur indinjaten e te dyja paleve. Une nuk dua te mendoj se populli grek i urren shqiptaret deri ne kete pike, dhe kete e tregon jeta prej 16 vjetesh e gati 600.000 shqiptareve ne Greqi. Qe ka patur incidente dhe probleme ne keto 16 vjet kjo eshte evidente, por ajo cka ne duhet te bejme eshte te jemi me gjakftohte dhe me te pergatitur per ti bere balle ketyre \”presioneve\”. Shteti Shqiptar nuk duhet te tregohet as i nxituar por as servil. Ekzistojne institucione te caktuara brenda kontinentit europian ne te cilat bejne pjese si Shqiperia ashtu edhe Greqia, dhe keto mund te perdoren per te zgjidhur konfliktet. \”Lojrat\” e youtube duhet te marrin fund, perndryshe do degjenerojne ne konflikte edhe me te shemtuara se ky i sotmi. Dhe une jam i sigurt se asnje shqiptar nuk e do kete. Une ndihem keq kur e shoh kete video dhe madje i fyer, por me besoni qe do ndihesha njesoj sikur le te supozojme nje ushtri austriake do fliste keshtu per popullin italian, apo nje ushtri franceze per popullin anglez. Dua te them se kjo video eshte e shemtuar ne princip dhe jo thjesht se eshte e bere nga greke kunder shqiptareve. Prandaj ne duhet te tregohemi gjakftohte e te mos e marrim nje konsiderate nje video te tille idiote dhe per me teper amatore. Ka marre fund koha e luftrave… dhe kete ballkanasit supozohet qe ta kene mesuar prej kohesh.
Respekte
Genti
Andi
06/03/2007 ne oren 19:02
10Ketu flitet per nje skandal te rradhes, normal qe eshte i tille, por qe une te thyhem se me ka shokuar kjo video, heh, jam shume i qete, bile me teper sec duhet. Me te tille lepurushe, qe sa ka filluar ti trashet zeri ,une do ti jipja nga nje brisk te llojit BIG dhe do ti thoja, se perpara se te na cajne barkun, kemi ca lesh per te hequr. Vangjel Dule, sidoqofte pashe qe Ana (nese eshte ajo e njejta) ka shkruaur disa rreshta, cfare te bej Ana e shkrete.
E ardhmja eshte Shqiperia Etnike.
petriti
06/03/2007 ne oren 19:59
11Eshte interesant se edhe ne raste te tilla teper flagrante dhe plotesisht te dokumentuara, do te gjendet nje shqipfoles qe me paturpesi ben avokaturen e grekeve. Shkruesi i mesiperm, jo pa qellim, i ngaterron disa gjera. Kriminele ordinere e krime ordinere ka ne te gjitha shtetet e botes, e bile po te merrej parasysh raporti me numrin e popullsise, ma merr mendja se ne shqiptaret do te dilnim se paku, ne kuptimin pozitiv, shume me larte se Greqia. Ketu pra nuk eshte fjala per krime ordinere, dhe nuk eshte gjithashtu fjala \”per pese njerez\”. Ketu flitet per nje institucion shteteror sic eshte ushtria, flitet per ushtare te edukuar e udhehequr nga oficere te kesaj ushtrie. Gjetja e rastesishme e kesaj videoje nga nje shqiptar emigrant ne Suedi, nuk do te thote se e ben kete rast te vecante. Personalisht jam i bindur se te tilla kenge makabre, te denja vetem per fiset e egra primitive qe akoma nuk kane dale nga zakonet kanibaliste, jane nje fenomen i perhapur dhe i nxitur nga nje psikologji urrejtjeje racore e nderetnike qe i ka rrenjet shume me thelle se tek keta \”pese njerez\”. Se fundi, shkruesit te mesiperm i drejtohem me pyetjen: Nese jeni vertet shqiptar, si do ta ndienit veten nese ne ndonje situate do te ndodheshit perballe ketyre \”pese njerezve kanibale\” te cilet do te kerkonin miqesisht dhe me kenge te \”benin litare me zorret e shqiptareve\”?
Pali
06/03/2007 ne oren 20:07
12Nuk e di perse te gjithe jane aq te indinjuar me c\’fare kengesh kendojne greket ne togat e tyre. Eshte per tu cuditur nga fakti (kush ka udhetuar drejt Gjirokastres e ka pare) se nje lapidar kushtuar viktimave te Hormoves rri aty te na kujtoje te gjitheve se kush jane komshinjte tane para se te hyjme ne tokat a tyre, dhe prape ne shkojme punojme per ta, ndertojme stadiumet per lavdine e e olimpiadave te tyre etj. Pse eshte nje djale dhe nje kompjuter qe zbulon kete video dhe jo deget e specializuara te qeverise qe paguhen per mbrojtjen tone. Ku jane ata?
Askush nuk te respekton po qe se nuk respekton veten. Ne kishim nje ushtri te cilen e prishem, e dogjem, e vodhem. Ky institucion ishte garancia jone, kishim kuadro te afte, patriote te devotshem te cilet u keqtrajtuan u perbuzen ne emrin e \”demokracise\”. Ishim ne pesembedhjete vjet me pare qe i prishem te gjitha, me miniera, hekurudha, fabrika, shkolla, te gjitha. Tani qe na shfrytezojne na vjen keq.
Kemi pesembedhjete vjet pa drita, pa uje pa ngrohje, kush europian do duronte kete perbuzje nga qeveria e tij? dhe ne prape i zgjedhim dhe me e cuditshmja eshte se duam t\’ju ngjajme europianeve. Ha, ha ,ha..
Ku eshte reforma e tokes qe do te zgjidhe shume probleme?
zejdush kastrati
06/03/2007 ne oren 21:39
13Mendoj se eshte koha e fundit, qe ne shqiptaret, kudo qe jemi njehere e pergjithmone te \”vetdijsohemi\’ dhe sidomos kasta jone poltike te jete ne nivele te detyres. Fyrjet, kercenimet, shantazhet, por edhe format e tjera degraduese, qe na jane bere dhe po na behen gjthnje nga \”te fuqishmit\’ e ne vecanti nga greket dhe sllavet, jane metoda qe vetevetiu kerkojne ti themi stop. Jo ti shpallim lufte, jo ti kercenojme, por ne menyre shume civilizuese dhe permes kanaleve diplomatike dhe institucioneve nderkombetare si ne Bruksel, Hage por edhe ne Kombet e Bashkuara te kerkojme te ndalen keto, metoda fashizoide dhe cnjerzore te popullit helen. Por si duket \” na eshte marre ere\” dhe askush nuk na frikohet meqe ne jemi te paorganizuar, dembel dhe veprojme ne baze te inerionit apo vetem kur na prishen hesapet personale. Ne rastin e e ushatreve helen, domsdo eshte dashur qe te reagoje jo vetem politika e Shqiperise, por edhe ajo kosovare dhe me gjere.
Gerti
07/03/2007 ne oren 11:21
14Mendoj se videoja ishte nje shprehje e qarte e deshires se shfrenuar te grekeve per te pasur gjithmone kontroll mbi vendet fqinje. Tokat shqiptare te ashtuquajtura \”epiriote\” nga greket kane qene gjithmone nje \”molle e ndaluar\” per ta dhe mendojne se nje dite do te arrijne t\’i rimarrin.Â
Lirim Jahaj
07/03/2007 ne oren 19:27
15Pershendetje. Me habit fakti, se si qeveritaret reagojn me aq pa gjak??!! Reagim anemik, sikur Greqia te jete pronare e tokave Arberore?! Por populli eshte Ai qe reagoj edhe do te reagoje ne cfardo rreziku, fyerje, ofendimi. Kurse Sala me te tjeret le ti llogarisin se nuk kane \”fituar\” te holla dhe se sa duhen ende per te \”fituar\”. Nese jemi me te varferit e Evropes mos te mashtrohen se shitemi aq LIRE! Mos te harrojne edhe dicka jemi popull me gjak me te fresket…me rini …nje dite do te behemi fuqi ne Ballkan e me gjere..ku pastaj ate te gjoret…grekofilet, pedofilet,serbofilet….?? Rrofte SHQIPERIA!
Toni
08/03/2007 ne oren 1:47
16Politika shqiptare eshte e zene duke takuar \’\'Europe\’\’ dhe \’\'Deep purple\’\', ju thoni se duket te reagoje!!
Po mire, po reagoi, edhe greket nisin Vasili Karras dhe ca kengetare te tjere, i takon Saliu dhe mbyllet edhe kjo pune!!
A mortja politikaneve shqiptare…Por kur e kane qethur ndonjehere ata qe ta qethin sot!
Greket po i vrasin shqiptaret ne mes te drites me diell, politikanet tane kercejne e pine uzo neper buzuqet greke!!
Â
Aureli
08/03/2007 ne oren 7:23
17Jam Aureli shkruaj nga Kanadaja. UÂ habita shume kur e pashe ate video, por me habit me shume fakti se si shteti shqipetar nuk po ben asgje, me pelqeu shume ai zoteria qe thoshte: Evropa mos ta mendoje se ne shitemi aq lire, jemi shqiptare dhe duhet te jemi krenar per kete, duhet patjeter qe qeveria jone te beje dicka para e te ndodhe ndonje gje me e madhe, une jam krenar qe jam shqiptar dhe keshtu duhen te jene te gjithe, mos ta ulim koken por te punojme e te ecim perpara, se si thote populli: se armikut i thyhet hunda me pune…
Rrooooooooooofte Shqiperia, rrofshin shqiptaret kudo qe jane.Â
Vini
08/03/2007 ne oren 17:54
18Te gjitha jane thene per video-skandalin grek. Une do te shtoja vetem se : \”Zoti na ka denuar paksa duke na dhene nje komshi GREK.Dhe duke ju referuar fjales se urte popullore \”C\’DO TE MBJELLESH DO TE KORRESH \”do te thoja qe : \”Po na detyroni dhe ne o popull grek te mendojme kete qe ne mendojme per ju.
Apolonia
09/03/2007 ne oren 4:18
19LLafe…llafe….dhe vetem llafe. Dhe politiken na e bejne prape te tjeret dhe ne jemi vetem per t\’u zene me njeri-tjetrin per karrige, pushtet, bacen, gardhin. C\’ironi e shekullit. Politikanet tane nuk reagojne, si gjithmone frikacake pa dinjitet kombetar. Keta jane politikanet tane, qe ne vend te demokracise kane sjelle percarje, varferi, mbi te gjitha humbje te dinjitetit kombetar. Ne sado qe te flasim, politikanet as skuqen as zverdhen fare. BASHKIM E VLLAZERIM te jete motoja per te gjithe ne SHQIPETARET te te gjitha trojeve shqiptare, atehere do te shohim se cfare kengesh do te kendohen per Shqiperine.
edi
09/03/2007 ne oren 14:37
20Skandali i videos eshte i permasave te papara, por mendoj qe djegia \”publike\” e flamujve nuk eshte nje pergjigje apo me pak zgjidhje adekuate. Natyrisht qe ky eshte veprim spontan i disa \”atdhetareve ekstreme gjaknxehte\” por ka me shume gjasa te prodhoje efekt te kundert. Reagimi duhet te jete serioz dhe energjik dhe kjo eshte detyre e qeverise e cila po tregohet e pafuqishme per te detyruar greket te kerkojne ndjese per kete tentative te ulet dhe banale provokacioni. Te mos reshtim se punuari per te rivendosur ne vend nderin dhe prestigjin tone kombetar, por nga ana tjeter te adaptojme menyra civile reagimi, dhe jo reagime qe nxiten dhe pelqehen nga vete ata, qe historia na i ka caktuar si fqinje, por vetem fqinjesi te mire nuk duan. Sa per pretendimet territoriale, TA HARROJNE Vorioepirin dhe te mesojne qe shume shpejt ne Shqiperi do te vijne ato qeveri qe do ta çmontojne edhe pushtimin ekonomik te vendit tone nga greket.
alba
09/03/2007 ne oren 16:32
21Vidoja vidoja , shqetesohemi ne njerezit e varfer, qeveria shqiptare vazhdon ta pije kafen pa u merzitur fare…Videon e grekeve e kane ne vend te jastekut, nuk u  ben pershtypje aspak. Shqiptare, kudo ku jeni! Jam shum krenar qe jam shqiptar, por kush esht qeveria shqiptare: Saliu  i shitur te greket bashk me fatosin mbushin xhepat e tyre dhe aspak su ben pershtypje, qe komshiu grek i merr neper kembe. Mjere shqiptaret, qe punojne neper Greqi, kam dy vellezer atje dhe kam degjuar per grekofonet e felliqur, qe nuk kane as bese e as burreri. Ketu ne Amerike  greket njihen si feget dhe ,,,,Me vjen shum keq, qe qeveria shqiptare akoma spo ben asgje: flini o Sali bashke me kreret e Shqiperise, se dikush tjeter jua qan hallet e popullit juve! Jam krenar qe jam shqiptar,  mjere ne per qeverine qe kemi… me respekt Alba.
Toni
09/03/2007 ne oren 16:44
22Jam plotesisht dakort me Edin
Duhet nje qeveri qe te cmontoje pushtimin ekonomik nga greket!
valbona
09/03/2007 ne oren 17:30
23Pashe nje pjese nga video, po nuk e kuptova se nuk di greqisht.
Mendimi im eshte, qe vdeoja duhet te perkthehet ne anglisht dhe ne ndonje gjuhe tjeter dhe te shfaqet ne sa me shume site shqiptare qe te jete e mundur. Eshte hakmarrje me e mencur se sa djegia e flamurit. Me sa kam degjuar Greket, i mbushin breket plot nga Turqit.
petriti
09/03/2007 ne oren 23:35
24Edi! Pajtohem me mendimet qe shfaqni, se reagimi spontan i disa te rinjve ne qytete te ndryshme te Shqiperise (kam bindjen se te gjithe ata jane ish emigrante ne Greqi dhe e kane perjetuar drejteperdrejte diskriminimin e racizmin grek), nuk duhej te shkonte deri ne djegien e flamurit kombetar te ketij vendi. Zemerimi, i cilitdo qe degjon nga tjetri, kushdo qofte ai, se \” me zorret e tij do te bej litar\” eshte i ligjshem, reagimi i matur eshte i diskutueshem. Kjo varet nga formimi, pjekuria e moshes etj. Natyrisht, do te ishte me e udhes, qe reagimi te merrte permasat e nje demonstrimi mbarkombetar paqesor, te civilizuar dhe me argumenta, qe nuk duhet te thjeshtesohen vetem me shfaqjen e kesaj videoje, qe tek ndonje njeri pa gjak shqiptar trajtohet si nje rast i vecante. Gjate ketyre viteve te fundit, jane denoncuar me qindra raste te veprimeve arrogante, primitive, raciste e deri kriminale ndaj shqiptareve nga shtresa te infektuara te shoqerise greke, me propoganden armiqsore e shoviniste. Do te deshironim, qe me fqinjet tane te jugut te kishim mardhenie miqesore e te sinqerta dhe duhet te luftojme per kete, por jo ne menyre te njeanshme. Duke u nisur nga veshtiresite qe po kalon populli yne, e tepert ti rendis ketu se shkaqet jane te njohura jo vetem nga ne, por edhe nga shteti grek. Do ti ishim shume mirenjohes ketij te fundit, nese do te na ndihmonte sic ndihmon fqinji fqinjin. Por me keqardhje verejme, se ndonese flitet e propogandohet per miqesi nga pala greke nen ndikimin e palo-ideve shoviniste, tentohet me te gjitha format, duke shfrytezuar dobesite tona te perkohshme, per te realizuar qellime aspak te pastra e te sinqerta fqinjesore. Videoja skandaloze nuk ishte e rastesishme, se po te ishte e tille nuk do te provokonte te rinjte shqiptare, qe te binin ne reminishencen e veprimeve greke ndaj simboleve tona kombetare.
kodoshi
10/03/2007 ne oren 0:45
25Te lumte goja Edi…Ajo do jete dite vertet e bekuar per Shqiperine, kur leku i gjakut te emigranteve te mos vidhet prape nga kompanite greke te telefonise, karburanteve, sigurimeve, bankave etj. apo me keq akoma, ne pensionet e minoritareve ketu. Ajo do jete rruga e vertete drejt lirise dhe perparimit. Duhen vetem ndergjegjesuar parreshtur shqiptaret, kudo ku jane, qe te flakin tutje kasten tone te politikaneve, per te vene ata qe do ç\’montojne sic thua ti monopolin hajdut te grekeve ne Sqiperi .
Nuhi Fetiu
10/03/2007 ne oren 22:39
26I nderuar Z.Ardian Thano dhe ju autor te komenteve te ndryshme rreth kasetes se publikuar.
Kam perplot 25 vite, qe jetoj dhe punoj ne Suedi dhe ndoshta edhe koha e plaget e renda te kurbetit me bejne, qe per cdo dite e me teper me shtohet malli dhe deshira qe te kthehem ne atdhe. Mundesit per te mbijetuar jane duke  u veshtiresuar edhe me teper, sepse ne dhe ju brena shtetit, kemi politikane dhe drejtues ,qe punet e veta i kane drejtuar, por te popullit dhe vendit po i corodisin. Nje coroditje eshte edhe ky rast, qe barbaret grek e vazhdojne me te njejtin avaz antishqiptar. Keto 25 vite nuk degjova ndonje here greke apo sllave, qe te thone nje fjale te mire e te bute, por vec fyerje kunder nesh, prandaj dhe nuk me cudit aspak, qe ata fyejn e urrejne shqiptaret dhe te tjeret. Nje gje me cudit se, si ka mundesi qe shqiptare te besimt ortodoks nuk reagojne me nje ze me te ashper ndaj ketyre harbuteve, sepse e kane me lehte te bindin opinionin europjan te ndermarre masa kunder qeveritareve harbut te ndyshojne poltiken antishqiptare, e cila pergatitet dhe gatuhet e piqet ne kishat greke si ne Greqi dhe ne disa raste ne Shqiperi. Shqiptaret me besim ortodoks duhet qe ti prijne valles e neve na mbatet tju shkojme mbrapa, se po nuk u bene hapa dhe ti jipet nje grusht i fort, prit pas diteve, javeve  dhe viteve qe po ata  ushtare ta bejne realitet ate, qe e thone e  te marshojne neper Shqiperi
Me rrespekt Nuhi Fetiu Göteborg Suedi.
Franco Naser
12/03/2007 ne oren 19:43
27NGADALE ALDI !
NE SHQIPTARET DUHET TE THEMI ME GOJEN PLOT KETO GJERA:
KUSH NA COI NE DORE TE GREKUT? KUSH NA LA NE DORE TE SERBIT? PO ATA QE SOT KANE PRONE E CDO GJE NE SHQIPERI.
\” ZOCKA DUHET TI RUAJE ZOGJTE E SAJ SA PA VAJTUR NE KTHETRAT E SKIFTERIT, SE PO VANE AHA AS PUPLAT SUA GJEN\”, PRA SERISH NE QE JEMI TE DURUAR, TRIMA, PUNETORE, KURSIMTARE, TE NDERSHEM, TE BESES, KRENARE, BUJARE E TE TJERA TE VERTETA SI KETO KUSH NA KA LENE NE MESHIRE TE FATIT? TE TALLE B. KUR DHE SI DO GREKU?-KJO TE NDERUAR VELLEZER ESHTE PYETJA .
KJO KA SI PERGJIGJE DHE PERSE KURVAT E TIRANES-POLITIKANET- NUK REAGOJNE.
PERSA I TAKON VIDEOS, DUA TE THEM DHE DY FJALE-E PARA PERSE E BOTOJNE TANI, PIKERISHT TANI QE DUHET TE PARAQITET I NDEZUR KONFLIKTI GREQI-TURQI, KUR DUHET TREGUAR GREQIA SI PARAROJE E ANTIISLAMIZMIT, KUR I DUHET THENE BE SE GREQIA NUK MUND TE PRANOJE MYSLYMANET NE NJE SOFER ME TE. KJO TE DASHUR VELLEZER I INTERESON VETEM GREQISE DHE TE PAGUARIT E SAJ.
PERSA I TAKON FJALEVE QE PERSERIT CETA GREKE E PEDEVE NE ATE VIDEO UNE DO THEM ME MODESTI ATE QE TE TJERE DJEM TE SHQIPES DO THONIN ME ME TEPER ZE-PER ATE ZOT LE TA PROVOJNE NJE HERE ME SHQIPTARIN…
Evzal
14/03/2007 ne oren 11:47
28Rrofte Shqiperia me te gjithe shqiptaret kudo qe jane.
Fakti qe greket apo edhe te tjeret sikur ata qe duke kenduar kenge anti shqiptare inkurajohen, do te thote qe NE SHQIPTARET JEMI FAKTOR NE RAJON, dhe se na e kane friken. Kjo duhet ende me teper te na forcoje te na bashkoje kunder ATYRE QE GJATE HISTORISE GJITHMONE KANE DASHUR DICKA SHQIPTARE,dhe ne shume raste na e kane marre per shkak te politikes sone te felliqur te udhehequr nga politikane te keqinj etj,. NE SHQIPTARET GJITHMONe ME LUFTE KEMI FITUAR, POR PASTAJ KEMI HUMBUR GJITHCKA, le te mos lejojme tani e tutje. Rrofte ushtria shqiptare, rrofte shqiperia etnike, nje komb nje flamur.
nerti
15/03/2007 ne oren 12:33
29Patjeter qe videoja greke eshte nje skandal por kurrsesi nuk mund te themi qe eshte skandal i popullit grek sic kane dale opinionet e fundit. Ato fjale te atyre rekruteve 18 vjecare nuk mund te jene vullneti i popullit mik grek. Gjithashtu persa u perket djegjes se flamurve grek ne vendin tone: Eshte nje akt i shemtuar dhe aspak civil. Te pakten ultranacionalistet tane duhet ti kursenin ato veprime te shemtuara per hir te atyre 700 000 emigranteve tane qe megjithese shume te civilizuar, ndodhen ne nje vend te huaj.
Pershendetje nga Nerti
student ne fakultetin juridik TIRANE
Genci
22/03/2007 ne oren 13:34
30Problemi i ballkanasve eshte se kjo era e nacionalismit te viteve te mesme… Dhe kjo vjen se ballkanasi ska gjera te tjera te merret gjithe diten! Rri gjithe diten ne nje televizor dhe ushqehet me plehra… Duhet ta leme menjane kete ere se jemi njerez qe mund te behemi me te mire se greku ose serbi. Shikoni emigrantet neper Europe: shumica ka fituar respektin e grekeve, italianeve, gjermanit, amerikanit, etj. Dhe kjo shumice ka mbajtur emrin e Shqiperise shume lart. Per mua keta jane patriotet shqiptare!! Ndersa pakica \”super-nacionaliste\” dhe \”injoranca shqiptare e te gjitha lojeve\” te vetmen gje qe ka bere eshte qe te na shikojne me \”nje sy\” kur tregojme pashaportin shqiptar neper Europe. Dhe kjo mua me plagos shpirtin. Per momentin jemi \”skllave\” te Grekeve, italianeve, amerikes dhe gjithe Europes. Duam s\’duam kjo eshte e verteta. Dhe duke bertitur… nuk i trembim aspak!!! Vetem qeshin me ne!! Do ti trembim kur te \”prodhojme\” njerez te afte dhe me te mire se greket, gjermanet dhe italianet. Dhe atehere… do te te thone prape \”alvane\”, \”albanezo\”, \”albanski\”… por do te ta thone me dhembje… Le te shikojme si popull perpara dhe jo mbrapa ne kohen e bunkereve te Hoxhes!!! With respect!
Annie
24/03/2007 ne oren 15:53
31E DASHUR ARTA! MOS JETON GJE TI NE GREQI?
NQS TI E KONSIDERON VETEN BUBUREC, ATEHERE MUND TA LESH VETEN TE TE SHTYPIN TE TJERET………
NE VENDIN TEND NUK KISHA SHTUAR NJE KOMENT TE TILLE
rinor
25/03/2007 ne oren 3:45
32AHH greket greket,,,vec turkut ja dijne friken ataa,,ja moren gjysmen e Qipros as vije nuk munden te benin,,hahah,oo ata kane kenduar kenge dhe do te kendojne,,se e kane pare qe nga pushteti shqiptar ska reagime,,perkundrazi vetem i perkedhelin greket,,,ojjj shqipni zgjohu se greku vetem friken e njeh,,grusht vetem grusht,,,,ah dua qe te kthehet perandoria osmane edhe nje here,,,e ti pastrojme keta greket nga Ballkani,,,
Dritan Drinziu
25/03/2007 ne oren 7:19
33Me vjen shume keq per ate qe degjova dhe pastaj pashe ne video….Gjithashtu me vjen keq me shume per pafuqine dhe paturpesine e politikaneve tane..
Jetoj larg ne Canada ne vendin ku asnjeri nuk te pyet se nga je apo cfare je, ku greke, italiane,gjermane,spanjolle,franceze,shqiptare apo cfaredo qofte tjeter nenshtetesie jemi te gjithe te barabarte.(emigrante)…..Me vjen keq per disa komente te dobeta dhe pa arsye te shqiptareve te cilet mendojne se nuk eshte kaq problematike apo dramatike video…..Une them se ajo nuk eshte asgje tjeter vecse nje tmerr i perfshire nga racizem,diskriminim,injorim kombetar…Une jam krenar qe jam shqiptar dhe kete mundohem ta tregoj kudo qe jetoj….Ketu ne Toronto jetoj dhe punoj si dhe kam firmen time te ciles jo pa qellim i kam vene edhe emrin \’\'AlbVision\’\’ .
uroj te gjithe shqiptaret kudo ne bote dhe te ndjehen krenar per ate qe jane..Bye nga Tani.
lume
25/03/2007 ne oren 20:20
34Bravo Tani kushtu duhet te jete, por realiteti eshte i turpshem.Une shkruaj nga BOLOGNA,edhe pse nuk ja them shume per te shkruar,do te them se njoh nje djale nga TIRANA qe kur i fliste djali SHQIP ,i jepte nje te rrahur qe ta mbante mend. E ashtu ka ndodhur,djali tani eshte 14 vjec. E verteta eshte se kur jemi bashke ,hiqen atdhedashes ,e kur jane vetem me ITALIANET ,jane pa dinjitet pa asnje ngjyre ,une i quaj (PLERA). Te gjitha ato qe thone e bejne, nuk mund ti shkruajme se ndonje mund te di ti lexoje,e eshte turp per njerezit e ndershem e patriot.EMIGRANTE nga ITALIA CIAO.
Lirim Jahaj
29/03/2007 ne oren 21:41
35Pershendetje nga Kosova …Ata na paskan drejtuar per gati 50 vite edhe bombat atomike! Duhet te befasohemi me kete realitet? Them se jo, sepse te gjithe fqinjet tane jane aq te uritur per territoret tona sa qe edhe do ti hanin edhe popullin e vete.Tragjedia jone me e madhe, se ende nuk kemi burra shteti te denje te vendit, kemi vetem profitera edhe egoiste e per kete greket e te tjeret flasin e na kendojne e na drejtojne gjithcka.Tung vellezer. Zoti e bekofte Shqiperine edhe Kosoven.
luljeta
30/03/2007 ne oren 11:46
36Edhe une jam dakort me Tonin dhe me Edin, pasi te gjitha te keqijat po na vijne nga greket.
Franco Naser
02/04/2007 ne oren 22:48
37C JU DUHET ISLAMI JU?
klodjan hila
05/10/2007 ne oren 20:59
38o shqiptar o vellezero motra a doni ti beni keq grekut ……
triqni te gjitha leket qekeni ne bankat greke edhe futeni ne bankat shqiptare keshtu do ngrim ekonomin shqiptare
Lili
17/09/2009 ne oren 17:52
39Po kerkoj per kete videon por s’po e gjej.Ma dergoni linkun ju lutem.
Lidhja RSS per komentet
Jepni komentin tuaj
Komentet e fundit
Shkrimet e fundit
Shkrimet me te komentuara
Autoret e blogut
Kategorite
Arkivi
Link
Lidhjet
Shkrimet e fundit
Komentet e fundit
Shkrimet me te komentuara
- Shekulli Online - Shekulli Blog