Thashethemet që kanë nisur të qarkullojnë brenda Partisë Demokratike dhe dyshimi i fortë pas emërimeve të fundit për një kalim nga Berisha të pushtetit partiak në duart e këshilltares së tij kryesore, vajzës së vet
Emërimi më i ri në Krye të Prokurorisë edhe pse është interpretuar si një këmbëngulje e Presidentit Topi, në disa prej mediave shqiptare, përforcon idenë se Kryeministri i vendit Sali Berisha është duke bërë të mundur trashëgimin e fronit nëse mund të quhet kështu, të të Parit të Partisë Demokratike vajzës së tij Argita Malltezi, e cila është një bashkëpunëtore dhe kritike e të atit, siç edhe vetë ka deklaruar. Duke i dhënë pushtet të gjithë miqve të vajzës së tij, Berisha po bëhet gati të delegojë pushtet brenda familjes edhe pse shumë eksponentë, apo zëra në Partinë Demokratike, janë bërë gati për një rokadë të mundshme. Një nga njerëzit që mund të ishte trashëgimtar i fronit të të Parit të Partisë Demokratike Bamir Topi me një elegancë të mrekullueshme dhe jo me pak sakrifica, në kurriz të të gjithë vendit, u përcoll për në postin e lartë të Presidentit të Republikës duke pretenduar kënaqjen e tij edhe të grupit të mbështetësve, që ai përfaqëson.
Po të shohësh me vëmendje edhe emërimin e vetëm pak ditëve më parë të Ministri të Drejtësisë Alibeaj, si dhe emërimet në pozicione kyçe të miqve të së bijës kjo duket e qartë. Miqtë e ngushtë të familjes Malltezi tani janë të rëndësishëm. Më të rëndësishëm se sa pretendohet në grupimet apo të përfolurat grupime brenda Partisë Demokratike.
Në fakt trashëgimi i fronit partiak nuk është një fenomen i panjohur madje edhe rrotull nesh, në vendet fqinje si Greqia eksperienca të tilla janë të njohura. Vetë zonja Malltezi nuk e ka përjashtuar të marit me politikë në një të ardhme, e cila nga lëvizjet më të fundit të Zotit Berisha, duket se nuk është e largët. E nëse Zoti Berisha do të largohej në 2009, siç duken të gjitha gjasat, atëherë zonja e parë e Partisë Demokratike përveç njerëzve shumë të afërt të të atit, që janë në kupolë dhe po përkëdhelen nga ky pushtet, do të kishte pas vetes edhe një grup jo të vogël të mbështetësve të saj. Mbështetës të të cilët sot në pushtet vetë i ka propozuar, emëruar edhe pse firmën nuk e ka hedhur ajo.
Shumë është folur për një rrjet miqsh që kanë punuar së bashku në disa struktura ndërkombëtare në Kosovë, por Zonja Malltezi nuk është limituar vetëm me kaq. Për të bërë të mundur zgjerimin e mbështetësve në radhët e fytyrave të reja të Partisë Demokratike, ajo ka nisur të përzgjedhë edhe mes shokëve të kursit të fakultetit.
Ankohen shumë të gjithë firmat e biznesit se Zonja Maltezi ka në duar mjaft pika të rëndësishme për të pasur një sipërmarrje të suksesshme. Ky argument qarkullon në ambientet e biznesit si thashethemnajë. Por kjo nuk mund të ketë lidhje vetëm me ndonjë drejtor në agjenci prokurimesh, hipotekash apo tatimesh, por në fakt ka të bëjë me pushtetin që babai projekton t’i lërë së bijës jo vetëm në miq dhe tarafe, por edhe në pushtetin monetar.
Deri më sot kjo është vetëm një shushurimë në ambientet brenda Partisë Demokratike, e cila ka jo pak të pakënaqur brenda saj, jo vetëm për faktin se pushteti prodhon të pakënaqur, por për atë çka bënë këta drejtues të PD-së në vite si opozitarë, dhe sot gjenden të pakënaqur sepse nuk kanë marrë pjesë nga pushteti.
Nëse do të rreshtoja emra do të dukesha i nxitur nga ata. Zërat kundër shpesh janë zbutur në Partinë Demokratike përballë vetos së unit që drejton, por mediat po hedhin si shashka zhvillime të pritshme në gjirin e së djathtës. Fakt tjetër është edhe humbja e një prej shtyllave të Partisë Demokratike. Ajo sot nuk përfaqëson një nga shtresat më vulnerabile të saj siç janë të përndjekurit. Zërat mediatikë flasin nëpër të për pakënaqësi të ndjeshme dhe presin zhvillime. Ndoshta deri sa të mbarojë epoka e fundit Berisha këta zëra të mbytur vetëm do të mbyten, por në një epokë të re kur froni t’i lihet trashëgimtares, atëherë ndoshta mund të ketë zhvillime serioze brenda së djathtës shqiptare.
Disa nga emrat e “grupit Argita�, në poste shumë të rëndësishme
Enkeled Alibeaj - Minister i Drejtesisë
Edit Harxhi - Zv.Ministre e Jashtme
Lulzim Basha - Minister i Jashtem
Iva Zajmi - Zv.Ministre e Brendshme
Ina Rama - Kryeprokurore
Gerta Picari - Drejtore Tatimeshshoqe
Edi Spaho - Prokurimet Publike-shok klase
Elvana Hana -Drejtore ISKSH etj
*si dhe një numër deputetësh të rinj dhe drejtues të tjerë në administratë, të gjithë ish-shok shkolle, ose kolegë në UNMIK
169 Komente
Astrit Hysaj
26/11/2007 ne oren 21:52
1Keto shushunja e kane ngrene kete komb, dhe tani jane futur te hane kocken. Kuptohet qe e bija eshte me agresive dhe hajdute se i ati.
Vjedhjet dhe manipulimet qe po ben dhendrri Malltezi ne zonen bregdetare te Himares, letra qe zoti Kokalari deklaron qe Shemsije Kadrine e ka pritur Malltezi ne aeroprtin Turk ne 1997, tregojne se shushunjat jane teper te majme dhe te rrezikshme.
Korabi ,France
27/11/2007 ne oren 11:47
2Tashti nuk mbetet gje tjeter veç me nje vendim Parlamenti(votat i ka te sevileve)te vendose qe shqiperia te behet monarki si ne kohen e Zogut.Keshtu qe nuk ka nevoje as per referendum dhe kryeministren e ka gati zonjen Topalli se si kryetare parlamenti nuk fiton me si deri tash.Ate qe Sala nuk e beri me kushtetute te vitit 1994 do ta beje tashti duke shpallur vehten Mbret e shoket e shoqet e vajzes ministra te Oborrit Mretnor.Mjere Shqiperia ne dore te kujt ka rene!
petriti
27/11/2007 ne oren 14:31
3Meqe Argita per nje kohe te gjate ka punuar ne UNMIK dhe atje sigurisht ka bere shume miq, nje dite do te na dale si shefe e OKB-se.
Ela
27/11/2007 ne oren 15:47
4Mirembrema,
mesa duket, Berisha dhe e bija Argita, kane studiuar thelle modelin Berlusconi.
Se edhe Berlusconi qe thoni ju nuk ka lene miq e shoke pa vene ne vende te rendesishme.
Si nuk morem njehere ndonje shembull te mire po vetem duke kopjuar maskaralleqe ngelem.
LINDA
27/11/2007 ne oren 18:58
5Te dashur bashkeatdhetare,
Me vjen shume keq te degjoj keto lajme te hidhura. Kur Berisha mori pushtetin, te gjithe u gezuam se besuam se ai kishte zene mend e se krimi do te luftohej e drejtesia to te mbizoteronte. Por sic po shohim jemi zhgenjyer. Ku i gjeti Berisha keto njerez te rinj? Ku jane studentet e dhjetorit qe sollen demokracine ne Shqiperi? Te gjitha jane debuar ne dhe te huaj. Askush nuk i lejon ato qe te hyjne ne politike se kane frike se mos i debojne keto klika komuniste jashte pushtetit. Nuk ka demokraci ne Shqiperi o bashkeatdhetare te mi. Per sa kohe qe Eduard Selami, Zef Brozi e te tjere………, shqiperia nuk ka per te pasur demokraci. Ju garantoj ju se ne Europe do te hyjme te fundit. Keto qe keni ne pushtet jane pa perjashtim klithmat e fundit te komunizmit e bashkepuntoreve te tyre. Me vjen keq qe keni intelektuale te zotet ne Shqiperi qe askush nuk i perfill, te mos harrojme keto qe jane jashte qe jane pjese e”brain drain” te shqiperise. E dime se ne qoftese kjo klike do te zhdukej, kush valle do te zinte vendin? Nje tjeter klike. Nuk keni zgjidhje tani per tani me ato qe keni. Presideni Topi eshte nje politikan i ndershem por ai eshte i vetem. Zoti e bekofte Shqiperine tone te dashur. Mos kujtoni se une qe shkruaj jam socialiste, une perkundrazi jam demokrate dhe njekohesisht pjese e studenteve te dhjetorit qe kane ndertuar jeten ne dhe te huaj si shume e shume te tjere.
zimi
27/11/2007 ne oren 19:48
6kush me shpjegon ndryshimin midis mafies dhe menyres se te berit politike ne shqiperi?
agron
27/11/2007 ne oren 21:11
7Pritni pak ore njerz,nuk zgjidhen problemet shekullore per 2,4 ose 10 vite. Me rendesi esht qe ne shqiperi te hapen vende pune si p.sh ndertimi i rrugeve(element kryesor jete dhe zhvillimi),pallateve ,hoteleve ,shkollave etj. Korrupcion ka ne cdo vend ne bot, diku ashiqare e diku paster ne dokumente. Tenderet e zhvillimit te infrastruktures nuk jane shum pune per neve individeve se cila kompani do ti merr qoft ajo e sales apo e sollakut dhe ma mir qe te jet e tyre sesa te ishte e ndonje stankovici, franku apo monopolisi.
tungi dhe durim
zimi
27/11/2007 ne oren 22:39
8agron jam dakort me ju ,kuptoj shume mire konceptin tend por problemi eshte se kjo klase politike ka mentalitet komunist dhe ne perberje te saj te korruptuar jo vetem intelekualisht e moralisht por me mentalitet tipik mafioz .mar nje shembull te thjeshte(provo te marresh nje leje per nje aktivitet cfaredo,behen menjehere ortak me ty )
SHQIPTAR_PA_SHTET
28/11/2007 ne oren 3:25
9O Moj Shqipni ,E Mjera Shqipni
Jeten ta ka nxi` ky Sali
Ti ke pas kene nje Zonje e …..
Rezarti
28/11/2007 ne oren 10:03
10Shihet qarte se Argita ka lexuar historine e Elena Causheskut, por eshte nje detaj i vogel se ndersa Elena ishte pasuese e nje familjeje qytetare dhe teper e zgjuar (pamvartesisht se perse e perdori kete zgjuarsi), Argita vjen nga shpellat dhe guvat me nje mentalitet primitiv qe eshte pak me i avancuar se epoka e gurit, por larg realiteteve te sotme. Pra s’ka background qe ti dale “per zot” asaj qe ka marre persiper te beje.
Por nuk perjashtohet rasti qe te jete frymezuar dhe nga Kmeret e Kuq te kamboxhias.
Rezi
Drita
28/11/2007 ne oren 17:19
11Vlerat qe i mungojne Qeverisjes Shqiptare jane vlerat baze si pergjegjshmeria, ndershmeria, perkushtimi, atdhedashuria, qendrueshmeria,burreria etj. Keto vlera merren ne familje dhe perpos kesaj trashegohen me breza e breza…
shpetimi
28/11/2007 ne oren 17:40
12Linda une deri dikune jame dakorde me juve,pore te jeshe e sinqerte se edhe keta Selama e Broza e Shinasi Rama e te tjere duhete te kishine bere ma tepere se bashku edhe me juve qe po thoni se jeni pjestare e studenteve te djetorit te historis.Duhet qe edhe ju ketu te bashkoheni e te gjithe se bashku e jo vetmas te tregoni te verteten e asaje qe ka ndodhure dhe po ndodhe ne Shqiperi.Ekame fjalen qe ase ju qe jeni se pakute ketu ne mergim ti kosolidoni rradhe dhe te beni dicka ma teper pere ate vende.Une jame dakorde se atje nuke ka demokraci te vertet,pore duhete te punohet edhe nga ne ma shume ju lutem apo jo.Une i njofe dhe kame respekte pere ata persona qe ju i permendet pore dhe ata kane qendrue si te fjeture.Bashkonju edhe ketu ne Sh>B
zemershqiptare
28/11/2007 ne oren 17:41
13me vjen shume keq qe dhe keta intelektual shqipetar qe jane neper bote bajne sikure kuptojne nga politika , do shajne Berishen do Ramen smerret gja vesh askush nuk thote qe 28 nentori nuk ashte dita e shpalljes se pamvarsise se dhe kosova e shpalli pamvarsine ne 90 dhjeten por se njofti kush dhe Ded Gjoluli E shpalli ne 11eten po se njoften Turqit e jugut te shqiperise me ismail bej vloren ne krye ,ambasadorin turk tani hero , me thoni se sikure mos ta kishte njofte prince VIDI NE 22 THE GJITHE SHQIPTARET DO THIRRESHIN TURQE KJO ISHTE IDEIA A TURKOSHQIPTARIT ISMAIL QENEFI
shpetimi
28/11/2007 ne oren 17:41
14LINDA ke te drejte pore? pse ti nuke ben ma shume.
shpetimi
28/11/2007 ne oren 17:43
15Ore Linda ti ke te drejte pore cfar po ben ti ta sqaroshe te verteten.
genti
28/11/2007 ne oren 22:24
16Po si nuk paska nje trim kjo Shqiperi. Po sa mire do te ishte qe ky trim te (nuk ka lindur ende) futej ne parlament,PD,PS, e ku ka kembe politikani shqiptar dhe ti
” fuste nga nje plumb byt…”
Kjo do te ishte ndoshta dita e pavaresise se vertete dhe ajo e clirimit nga te korruptuarit.
Por ky pisellek nuk do te perfundoje asnjehere se shqiptaret e ndershem jane shume ne minorance.
cyrybai
28/11/2007 ne oren 23:27
17As enveri nuk jua la çunavet pushtetin
besnik
29/11/2007 ne oren 0:46
18Kure do te vije ajo dite qe do te shikojme njerezit duke qeshur
Po sice shikohet ne pahe Ky sali i ka hypur gomarit mbrapshe si ne 1996 qe veshi sa e sa nena shqiptare me te zeza tani po i veshe dhe po i lene ne eresire te madhe bravo i qofte Keshtu eshte me mire per popullin tone eresire dhe varferi gjithmone Largohuni sa me shpejte sa nuke eshte vone thote populli se nje here te falen po daci nuke bie dy here ne kose do te jete shume vone mose haro kurre ngjyrat e flamurit red e blak E kuqe si gjaku
Pedro Korales
29/11/2007 ne oren 4:42
19Kjo do te thote se serbimet serbo-ruse jane ne kulm te rezultateve te tyre.
Pedro Korales
29/11/2007 ne oren 4:45
20Kjo tregon se sherbimi sekret serb po punon bukur.
koco
29/11/2007 ne oren 18:18
21sic thote baleta qe ligji7501 eshte ligje serbo grek kjo tregon qe ketapolitikane jane te huaje dhe do jete e veshtire te gjenden shqiptare se qe tani komeshinjte punojne per pas 20 apo 30 viteshe se per keto kohe i kane gjeture
Astrit Pepkola
29/11/2007 ne oren 21:27
22Me teper sesa kush i ka sugjeruar keto emerime kryeministrit, une mendoj se duhet diskutuar se kush eshte emeruar nga kryeministri.
Megjithe respektin maksimal qe ua jap me bollek ketyre njerezve qe nuk i njoh fare personalisht, nuk e kuptoj fare sesi mund te emerohen ne poste kyce adoleshente te tille. Alibeaj apo Rama jane 30 vjecare, ndersa ne tere boten drejtesia konsiderohet nje profesion “te urtesh” dhe njerezish ne njefare moshe. Nuk di asnje precedent qe nje vend te emeroje adoleshente ne krye te drejtesise. Cfare kane bere keta studente te mire qe te vihen ne krye te Ministrise apo Prokurorise? Keta nuk kane as 10 vjet ekserience pune dhe me kaq pak eksperience ata nuk kane as minimumin e njohurive qe te zbatojne ligjin e jo me qe ta drejtojne. Ne tere boten 30 e 40 vjecaret jane asistente ne studio avokatie apo dhe me keq akoma. Personalisht nuk kam pare asnje avokat te pavarur nen 40 vjec. Si presupozohet qe keta kalamaj te kene aq mend sa te reformojne drejtesine plot vrima shqiptare?
Cili prej ketyre politikaneve (z. Berisha i pari) do ti besonte shendetin e tij apo femijeve te tij nje kirurgu 35 vjec? Perse e paska kaq kollaj tu besoje jeten e mijera vetave 2 bebeve te tilla qe akoma nuk kane dale nga veza?
Shqiperia eshte i vetmi vend ne bote ku ministrat e deputetet lene punen pergjysem e shkojne te bejne master; i veti vend ku deputetet kane akoma moshe per te gjuajtur femra dhe ku studenteve ne vend tu tregohet sesi te perparojne profesionalisht, u jepet mundesia sesi tedrejtojne e tu japin mend mesuesve te tyre.
Sinqerisht, te dashur bashkatdhetare te mij, a e mendoni sesa e pamundur eshte qe vendi yne te pranohet ne Europe per sa kohe qe e ben veten qesharak ne sy te te gjitheve? Miq te dashur, a zgjidhen keshtu ceshtjet kombetare? Sa per shembull, Min i Jashtem Serb eshte nje ujk i vjeter, qe i ka pare syri aq shume e i di … kurrizi aq gjera pasi eshte marre me politike qe kur babai i Min tone te Jashtem ishte vete femije e luante me top. Serbia ka shtet shume me serioz sesa ne!
Cilimijte nuk vendosen ne krye te shtetit sepse jane aq te mencur sa ja kalojne edhe me te diturve e te mencurve. Zakonisht vihen ne poste sepse pleqte qe kane mbas shpine i kane me kollaj per ti bere zap (njefare z. Majko te vjen nder mend si precedent nga e majta. dhe nuk eshte i vetmi).
ARTURI >
30/11/2007 ne oren 2:40
23Kur do te vij ajo dite qe shqiptaret mos te merren shum me politik,por te te presim dicka prej politikes. Eshte e vertet qe qeveria demokratike nuk ka ber cka duhet per shqiptaret. Mendoj se nje bres i ri do te ishte me i sukseshem ne qeverisje.Faleminderit.
Fuat Rama
30/11/2007 ne oren 8:31
24Ore ju pasardhsit e partis se punes shume e kritikoni dhe e akuzoni Salen per vjedhje dhe korrupsjon, po te ishte i tille nuk e votonte shumica. Deri tashti nuk ka as nje prove binese qe Sala te ket futur ne xhep nje leke te vjedhur.
Kur Sala erdhi ne pushtet e gjeti arken e shtetit me 50 mije leke te vjetra dhe ju komunistet, per 2 vjet qeverrisje te Sales kerkoni nga 24 ore drita dhe uje.
Per 8 vjet socialistat ne fuqi per vec vjedhjes dhe korrupsjonit nuk ben as nje gje te mire per Shqiperine, .Lereni Salen e varfer se ai dhe ato pake te holla qe merren nga taksat ose dogana i shpezon per shendetsine, , per rruget , per pensioneret e shume te tjera.
erla
30/11/2007 ne oren 16:54
25ju ne shqiperi e vrisni shume mendjen per te ardhmen.po shifni njeher se si dreq funksjonon kjo qeveria.na keni bere shume komente per festen kombetare.rrofshi po e dini qe studentet eshqiperis ne turqi i perfaqson jo nje shtet laik po nje shtet islam.per festat kombetare behen darka pa pije ne lokale luksoze nejse kjo seshte e rendesishme po vajzat jan vec dhe djemt vec.se ai qe esht ne krye ketu ka dal nga nje sekt islam dhe vazhdon ta ushtroj deturen e tij te madhnushme per me zbatu islamin dhe ne administraten shoqerore ose me mire ne ambasaden shqiptare turke.ne qoftese ndokush e ka iden qe jena shpall shtet islam ju lutem na njoftoni.pershendetje nga nje grup studentesh dhe rroft shqiperia laike
Andreiy
30/11/2007 ne oren 16:55
26mos u merzisni popull do vije dita kur ai parlamenti jone do hidhet ne ere me gjithe kriminelat qe jane brenda
Klaudio Santini
30/11/2007 ne oren 18:02
27O Fuat ramovic, rri aty ku je palevizur , te lutem , e thuaj te verteten >
Sa larg eshte prej aty ku je , me gomar shtepia jote !
Rovena
30/11/2007 ne oren 18:30
28Sikur te mund te kapercehej nje radikalizim pjeserisht i justifikueshem i kritikes kronike ndaj pushtetareve dhe te ezaminohej realisht evolucioni i situates, atehere ndoshta mund te krijonim edhe nje debat konstruktiv ne kete blog. Duke theksuar perseri qe nuk pajtohem idealisht apo ideologjikisht me nje kalim pushteti ate - bije ( apo bir, moter, vella, pak rendesi ka), do te kisha deshire te vija ne dukje disa aspekte praktike. Nje nder problemet kryesore edhe ne kastat politike te demokracive te pjekura eshte mungesa e te ashtuquajturit turnover, me fjale te tjera nderrimi periodik i personave ne politike, duke shkaktuar keshtu njefare monopoli moshe e cila shpesh degjeneron ne nje distance te konsiderueshme mes perfaqesueseve ne pozicione strategjike dhe nevojave dhe evolucionit te shoqerise (shih rastin italian). Futja e moshave relativisht te reja eshte domosdoshmeri per te zvogeluar kete distance. Ne Shqiperi kjo domosdoshmeri eshte akoma me urgjente per vete faktin se brezi vjeter mbart nje formim struktural te nje sistemi totalisht te ndryshem me ate qe po mundohemi te implementojme. Pra, ne rastin shqiptar, mosha e re ne politike eshte nje plus i madh per zhvillimin dhe vizionin e vendit. Nje tjeter problem qe hap shume debate gjithmone ne demokracite perendimore eshte pjesmarrja e ulet e femrave ne politike apo ne pozicionet kyce te administrates publike. Shume studime provojne qe femrat ndeshen me me shume pengesa per t’u aktivizuar ne jeten politike te shteteve, pengesa te cilat burojne edhe fale nje mendesie te vjeter patriarkale. Per t’iu kthyer perseri situates shqiptare nuk kam nevoje te zgjatem ne venien ne dukje te ketij fenomeni, i cili eshte tradicionalisht me i rrenjosur dhe kohet e fundit po rishfaqet ne format e saj me te egra. Integrimi i te gjitha segmenteve te shoqerise ne komunitet ( i kuptuar si rend shoqeror) eshte nevoje themelore per rehabilitimin real te tij.
Lista e mesiperme qe pretendon (meqe kohet e fundit eshte gjithmone mire te merren lajmet me kujdes..) te jete e “grupit Argita”, perfshin 8 persona, nder te cilet 5 jane femra. Nje sukses qe shume vende do te na e kishin zili. Te tete keta persona nuk kapercejne moshen 40 - vjeçare.
Shpesh eshte me produktive te analizohen situatat ne 360 grade, me aspektet e saj negative por edhe pozitive.
P.S - 1. Rezart, shume shpesh mentaliteti i shpellave apo i guvave siç e quan ti, formohet ne pallatet e lyera me bojra te shndritshme per te mbuluar rrenimin e brendshem; metafore emblematike e mbarevajtjes se mendimit intelektual ne kete qytet. Kam shetitur Shqiperine kryq e terthor, po nje xhungel si Tirana nuk e kam gjetur ne asnje skaj.
P.S. - 2. Zemershqiptare; ke gabuar blog besoj…
Fuat Rama
30/11/2007 ne oren 19:23
29Sic duken punet keta studentet Shqiptare ne Turqi jane ne dileme te varferit, sepse ne Turqi nuk ka mish mash femra dhe meshkuj te kalojne festat se bashku, ashtu sic jane mesuar ne shqiperi.
Me sa duket Turku neper festa nuk u lejon pije alkolike as femra ne sallen e vallzimit, prandaj studentat shqiptar jane acaruar shume dhe nga deshperimi akuzojne qeverrine shqipetare si shtet islam.
Une mendoj se ata studenta qe bejne zhurme te pa nevojsheme duhen rrahur ne Turqi.
SHKODRANI
01/12/2007 ne oren 0:18
30“Prodi ne Shqiperi perse!?? PATJETER NXITON PER RESTON”
(sllavo-greket komandimi telefonik “S.Berishes dhe B.Topit” S.Berisha mbledhje me ministrat e paafte-spiun 29 nendor,”29 nendor 1944 dite e zeze, popull dhe shqipria (roberuar) nga sllavo-ruse…. Komandimi telefonik nga (Beugradi e Athina, planifikojne nje vite me te erete se 1997 te, veshi sa esa nena shqiptare me te zeze…Por pyetja qe dua te drejtoj popullit dhe SHQIPERIS tim, eshte shume e thjeshte e naive se: C’do te beje populli, A’ do to zgjohet?? A’ do te vij ajo dite qe populli te “zgjohet??” te shikojme njerzit dhe shqiperin te qeshur, te bashkuare me femijet-emigrant… Oh’ per te errdhur keqe i paafti dhe tradhetari (Topi) president i zgjethur nga “spiunet” (bamir Flet si zequa maje thanes…Me mision-agjentesh ne Athine,Topi i topave te Berishes thote ” minoritetet (greke) ne Shqiperi do t’i marrine pronat !! CILAT PRONA TO T’I JAPE topi?? Patjeter pronen e njohur “DYQANIN FLORA” Meladin Popovici,Dushan Mugosha DHE ENVER HOXHA planet e vrasjeve te “PATRIOTEVE” po ne Dyqanin (FLORA te familjes Topi) ‘PRONAT E SHQIPTAREVE ME GJAK-SHQIPTARI PERSE SI KANE MARRE O Topi i Topave?? 2 VJET ME PARE MISIONI I BERISHES NE Athine, (PAZAR ME PAPANDREUN-GREG, “SHISTE TOKEN E VELLEZERVE CAMER!!” DUHET THENE SE: “S’KA ASNJE DYSHIM SPIUNET DHE AGJENTET E 17 VITEVE S’I sali berisha dhe bamir topi jane te pa ligjshem nuk perfaqeson Shqiperin dhe Popullin Shqitar C’PRISNI O SHQIPTAR!! CPRISNI! O SHQIPTAR! DHE JU EMIGRANTE “COHUNI, CPRISNI, NGA SPIUNET E AGJENTET SI : Berisha, Topi,Basha, Mediu, Pollo,Nano,Ndoka,Xhuvel e Dule me shoke” Sollaku: “Qindera akuza, denancime atje ku (DUHEN) qeverisjes dhe partive-berishiste” NJE POPULL I TERE RENE NE ZI NGA MASHTRUSET, SPIUNET, E TE PAAFTET Berishistet…. Sollaku 15 akuza Berishes dhe Bashes, kurse Xhozefina PARTIA “SHPRESA DEMOKRATE” JU BEN THIRRJE SHQIPTAREVE!! COHUNI Prof.Dr.Pellump.G.Pilinci - Kryetar Partia “SHPRESA DEMOKRATEâ€? Email: partiashpresa@aol.com
erla
01/12/2007 ne oren 0:41
31tı fuat rama mos harro se ne qe ankoheme per kete nuk kemı ndermend te perdhunojm mberembjet e festave kombetara qe organızohen ketu.se mbı te gjıtha mbajm statusın e studentave shqıptar dhe nuk e ka qellım njerı per te abuzuar.ne qoftese te ıntereson mund te shohesh arkıva se sı jan organızuar festat me par dhe te vlersos.megjıthate nuk presim repleka nga njerez qe marrin vesh me dru.pyetja jon esht jemi SHTETİ SHQİPTAR PERFAQSON REPUBLİK LAİKE DHE DEMOKRATİKE APPO JO.se ideja e festes ishte se ambasada nuk ka fonde nderkoh qe per te organizuar femnat e meshkujt vec ne lokale lluksoze fondet egzistoj.faleminderit per mirkuptimin
Fuat Rama
01/12/2007 ne oren 1:02
32Okludio Satani !
Une tashti jetoj ne Tirane dhe nuk e kam emrin me vic , sepse neve te Lazaratit as nje mbiemer nuk e kemi me vic.
Kurbetlliu
01/12/2007 ne oren 3:06
33He si u be kjo pune. Tashti Ilir dhe Sokol Hoxha po zevendesohen me Argila Berishen. Mortja Demokracise qe ska Demokraci. Po c’pret nga Sekretari i Partise per Spitalin. Pyeteni Zotin Berisha nqs e ka djegur teseren a kuqe. Asnje nga studentet e njerzit qe u perleshen me policet ne 90 luftuan per Argiten dhe monopolin shteteror. Vazhdoni o popull te nderoni ata qe po ju a bejne gropen dhe mos harroni ti mbani ne krye. Shume Shpejt do te kemi parada per 1 Maj. Tradhetaret e te djathes Shqipetare!!!!!!!!!!!!
Kol Shkodrani
01/12/2007 ne oren 8:10
34Ky i Lazaratit na thote rrofte Sala…Mire e ka. Te rroja Sala me te gjithe kopuket e kesaj bote shqiptare qe kush e kush po mundohet me e rjepe ate popull. Poshte populli. Te ulet poshte populli, ti vihet nje samar popullit dhe te hip siper Sala me te bijen Argiten. I katandisur si mos me keq, vec samari i ka mbatur pa vene popullit.Ja dhe momenti historik. Rrofte Sala qe shket si ngjala. Bini popullit me kamxhik! Perpara Sale drejt zgafellave te historise, Europa po te pret me tam-tame. Yxhym mamlyku i Tropojes! Nuk ka kala qe nuk e marrin komunistet.
Klaudio Santini
01/12/2007 ne oren 13:05
35Fuaaaaaat ! Jo me ofeza tani je bere qytetar, apo jo !
Fuat te them te drejten eshte teper e veshtire te perfytyrosh, vendodhjen tende, ne qytet ose fshat, per te vetmen arsye se ti ke ngelur Turqi…nga mendja ! Fuat …i ke dhene uje ..gomarit…!!!!!!!!!!
Fuat Rama
01/12/2007 ne oren 19:46
36Ne keto komentet e mesiperme shkruajne vetem malukatet ose dallgautet qe nuk e njohin fare demokracine, nuk lejohen demokratet te shkruajne realitetin politik ose qeverrisjen e Sales te bekuar nga gjithe mbare populli qe e votoi.
Vet kuptohet se kejo faqe interneti eshte vetem per komunistst ose socialistat (Proletare te te gjithe vendeve bashkohuni) . Nje itille eshte Kludio Satani qe i mungojne veshet e atij qe perment me lart.
Klaudio Santini
02/12/2007 ne oren 11:59
37Pikerisht ai fenomen ben te dallohem un prej teje Fuaaaat!
Eshte jashtezakonishte e dhimbeshme per Shqiptare ,kur shikon njerez me nji llogjike te tille , te cilet edhe pse qeverria i ka dhene nji “Tru” nuk jane ne gjendje ta vene ate ne perdorim, te cilit i mungon kontankti me shqisat e tjera , te shikuarit, te degjuarit, te ndjesis bashkohore …e , ather mundet te thuash me plot goje se ne te tilla raste kemi te bejme me gjithcka tjeter , por aspak me nji qenie te mirefillte njerezore !
Ka ardhur koha , kur Shqiptaret duhet te mendojne me shume per Shqiperine , te ardhmen e ketij vendi , duke u distancuar njehere e pergjithmone nga Mafia - Partiake e cdo ngjyre pol.dhe trashegimtaret e tyre , te cilet kane paturpesine te vazhdojne te injorojne kete popull e ta lene ne Kaos te perjetshem !
Boll e shkaterruat kete komb te meshiruar politikan, boll luajtet Jeten e ketij populli fatkeq ! Rrofte Shqiperia !
FRANKO
02/12/2007 ne oren 19:34
38Nje shprehje thote;”prej katuni ke ardhe ,ne tirone ke zone vend,me kaptinen si koqe dardhe,do me na dhone dhe mend.”Fatkeqsia e ketij vendi vjen kur kafshet skane cte hane zbresin ne qytet.Enveri nje gje beri tamam,secilit idha ate qe meritonte.
Fuat Rama
03/12/2007 ne oren 7:39
39. E kam fjalen per te gjithe ata persona qe akuzojne Salen si hajdut dhe ne vitin 2009 e parashikojne se ne qofte se Sala do dale ne pension vendin e tij do ta marre e bija.
E verteta qendron se Sala e ka fituar vendin e punes per 4 vjet me votat e popullit dhe te njohur boterisht si qeverrisje demokratike dhe jo si mbretri ta zvensoje princi apo princresha.
Eshte e pa moralshme te akuzoc nje person me opinjon per inate politike ose per xhelozi pse ai eshte me i mire ne qeverrisje.
Sikur juve ta akuzonit Salen per thyerjen e embargos nderkombetare qe funizoi Serbine me nafen shqipetare dhe me mijra autobode grek qe kalonin Kakavien neper shqiperi me destinacion Serbine, aty jam dakort me juve se ky akt armiqsor eshte i pa faleshem, sepse maqineria Serbe vrau popullin e Kosoves, kurse per akuzat e tjera qe i beni juve Sales ose te bijes jane vetem flluska sapuni.
albano
03/12/2007 ne oren 20:27
40— çohuni shqiptare prej gjumit çohuni…
keto nuk jane flluska sapuni.. shpesh kujtoj 97, qe nuk eshte aq larg.. zoti berisha ne krye te sofres shqiptare as qe vuri re se çare po behej (apoo e vuri re e nuk beri asgje) .. e perfunduam ne 97 me qindra te vdekur te vrare keto, grabitje e miliona dollare humbje pasuri te popullit tone.., dhe prape i votuan (une jo) berishes.. qindra mijera shqiptare.
Berisha eshte mjek, ne kodin mjekesor nje gabim per pakujdesi (vdekje e pacientit p.sh) mjeku ne perendim e paguan gati…njesoj si ta kish bere me dashje.
po ne Shqiperi jo.. i votuat berishes, tash duroni, ai prape do ta rrenoje Shqiperine, siç po ben, siç bene te tjere… nuk kam as me te voglen shprese ne kete brez politik.. objektivisht, tragjedia shqiptare…
Fuat Rama
04/12/2007 ne oren 5:06
41Kur ishte Dulla gjalle me te gjitha pa drejtesite qe ai bente as nje prej juve qe shkruani me lart nuk e kini hapur gojen te ankoheshit per as gje, jo vetem me kaq, por ju kure nuk ini betuar per koken e babit ose te nenes. Juve ini betuar per ideal te partise. Xhesti juaj ka qene servilizem dhe frikacak, tashti ne demokraci qe i kini te gjitha rruget te hapura qe te vendosni vet per fatin tuaj ju tregoni pa kenaqesi te qeverritaret e zgjedhur. Dy muaj para se te mbyllej kompania vefa une depozitova nje qind mije dollare dhe i humba, mua nuk me tha Sala depozitoi, por u bera tamaqare te merrja 8% ne muaj. Prandaj fajin e kemi vet dhe jo Sala.
Une ua thash me lart se Sala e gjeti arken e shtetit ashtu sic e la Indiamini i Jugandes arka me 50 dollar, atehere cfare munt te bej Sala ma shume?.
Juve shkruani shkrime pa kuptim, sepse edhe sikur te hiqet Sala me force, juve nuk shkruani se cili person eshte me i mire ose i afte per te udhehequr popullin shqipetar, ose per te zvendsuar Salen.
Populli American eshte i pa kenaqur me presidentin e saj vetem per luften e pa nevojshme qe hapi ne Irak, por as nje qytetar nuk e hapi gojen ta heqim presidentin me force pa mbushur mandatin e tij. Atehere pse juve?
Sido qofte nuk jam shume i pasur me fjalorin shqip, por i rritur ne qytet jam dhe me universitet, por jo ne shkollat e Xhaxhit. Prandaj mos me ulni kaq shume vetem se nuk kemi te njejtin mentalitet.
Fuat Rama
04/12/2007 ne oren 7:49
42Nje zotni shkruan me lart se une vij nga katundi me u dhen ment juve qytetareve. Une katunar kam pasur babe gjyshin, kejo nuk ka rendesi, por desha tju them se ku e gjete civilizimin ti, kur ti ke qene i mbyllur ne vathen e bagetive me urdherin e xhaxhit, pa radio pa televizion pa frigorifere, pa lavatrice, me nje kemish dhe nje pale pantallona laj dhe vish dhe ndofta nuk ke harritur ne bangot e shkollave sepse te dergonte nena me ore te tera per te mbajtur radhet e qumshtit.
Mbas vitit 1990 me demokracine qe ju solli Sala me urdher te Ramizit ju dha mundesia te dilnit prej vathes duke bere ba ba ba ba neper evrope.
Juve ta gezoni demokracine qe ju dha Sale Tropoja, por te pakten tashti qe degjoni radio dhe shihni televizionin ne shtepi duhet te thoni rroft Sal demokrati
elvis
04/12/2007 ne oren 9:46
43JO BREZ POLITIK PA SHPRESE POR BREZ POLITIK I VDEKUR DHE I LIDHUR ME TE KALUAREN…
albano
04/12/2007 ne oren 22:21
44Kurajo, Zoti Rama… mbrojeni Salen
.. por te dish se “lirine nuk na e solli Sala…” kur ngriti zerin sala
diktaturen e kishin mbyt te tjeret.. vete presioni popullor
po hajt, vazhdo ti…
se harrova , edhe une jam fshatar, brez mbas brezi e do te vazhdoj te jem 7 brez , thote populli… kam nderin te jem pasardhes y gjysherve fshatare, po trima e te ndershem..
edhe nje keshille , ne i paç prape 100 mij dollare, mos i fut ne banken e shtetit shqiptar, se me sa shoh .. prape e ke piramide..
bena
09/12/2007 ne oren 9:14
45Mafian e mbolli Sala me naften e armet qe i shiti Serbise e shtriu dhe e fuqizoi me tej edhe ne vitet kur ra nga pushteti dhe po kjo mafia tashme e forcuar dhe e fuqizuar e rizgjodhi perseri qe te sigurojne edhe femijet e tyre pasi per vehten jane te mbingopur e te leveritur por grykesia e tyre shkon me larg te trashegimtaret e tyre…e mafia e Sales tashme si ajo e Enverit kushedi sa dekada do marre e sa mjerane shqiptare do lene kockat neper bote pasi atdhene e kane shitur e ata atdhe s’kane….
Kalem Taraboshi
11/12/2007 ne oren 9:09
46Si eshte me shendet ARGITA, mi beni te fala. RROFTE SALA!
mos te ike nga politika pa ja nxjerre ujin e zi Shqipnise. Nje here ja nxorri, po ju e zgjodhet prap, per te zezen tuaj besa… tash po ja shihni hajrin te marrit…ne terr tane jeten keni me ndej…
DERVEN Driloni
11/12/2007 ne oren 17:50
47Dikush me pyeti me nje fare ironije si pak te holle; More kush eshte kryeminister ne shqiperi?.E pashe ne fytyre.Ai u suall sikur nuk ishte ai qe foli pak sekonda me pare.Qe me pyete bere mire,por per c’kohe e ke fjalen?.Po per tani,more mik?. Po,ekuptova.Qe ta fiksosh mire e mire e pergjithome more miku im,per kryeminister kemi nje vajze dhe jo burre.Ai me habi mu kthye,je ne tokat[ne mendje].Po kur eshte bere ky ndryshim?.Votime me sa di une nuk jane bere?.Eh sa mbrapa paske mbetur more lum miku?.Fiksoje edhe njehere se ne vendin tone kurre nuk ka patur votime te sakta e te drejta..Ato i ka fituar rrugaci,hajduti,lajkatari,prepotenti,arroganti dhe kapadaiu malesor,jo njehere por dy here.E more vesh.? Mire bere qe ma the. Degjo ,miku im,sot qeverin ne vendin tone e udhezon e rregullon dhe drejton vajza e kryeministrit de fakto qe jetone punon ne nje aptamentqe e ka marre pa asnje qindarke per punen e madhe qei ka bere shqiperise duke shkaterruar djegur dhe tani po e shpije ne gremine dhe per ta ‘’shpetuar’ ate,e bija e tij ka marre celsat ne dore.Ajo vete eshte e mbuluar me ar se dhe emrin e Argita[Ajo ta ngjit me zamke vepren e fjalen]. Cfare thote ajo ben i ati pa geg meg,si ne vendosjen e shoqeve te te shokeve e te fisit berisha apo te nje mbiemri te pa degjuar,por me nje thes me marifete mafiozee koruptive. Nejse,keto ti mik i di me mere se ke qene disa kohe ne strofken e tyre..Qe te dalesh i bindur dhe i qarte me ate qe me pyete do te them edhe kete.Argita do te perfundoje princeshe per vendin duke patur kartonin blu te partise ne krye te saj ,pak me von kryetare e kuvendit se e”MERITON’dhe ne fund ne krye te shtetit nje grua presidente si trashigimtare e te atit te dikurshem qe i vuri flaken shqiperise,kurse kjo me energjine berthamore ne dore do ta fshije shqiperin nga faqja e dheut e do mbetet si ka thenia e Bismarku shprehje gjeografike. Mesefundi e more vesh se kush kane qene e jane kryeministra te keti vendi? Tani shko e fli i qete sic flejne shqiptaret e shkrete e te”lumtur’ne erresiren,te etur per uje,pa drejtesi e ne gryken e pushkesh e ne majen e thikes gjakatare. Per te tilla mazallahi kemi zene vendin e tre ne bote,por me keta burrnesha e burracake me siguri do zeme vendin e pare ne bote, si gjithmone,por ne dashte zoti pa kete ckrrome.
Pjetri
11/12/2007 ne oren 19:21
48Ne emer te demokracise votohet ne menyre demokratike.Ne emer te nevojes per martes, merret nusja pa ia dite vleren e as moralin.Ajo qe mbjellet edhe korret.Pasi te korret pergaditet ushqimi. Hahet ai ushqim te cilin edhe e ke meritue(lexo v otue).Siq eshte elektorati eshte edhe udheheqeja politike. Gjere kur ky popull te gjene prehjen se jemi ne trazicion?Tua kujtoj se Hitleri ne fillim te viteve tridhjeta, kur u be prijese i Gjermanise, e gjeti ate ne shkallen me te ulet te zhvillimit ekonomik.Ne mbarim te asaje dekade e ne fillim te dekades se katert te shekullit te kaluar e zhvilloj Gjermanin aq sa qe ne gjendje te sulmoj tere boten.Nuk arsyetohet lufta, por po flas per trendin e shpejt te zhvillimit. E ne, as pas sa vjetesh demokracije nuk po mundemi te jemi askund.Kjo eshte pyetja. Kemi faje edhe ne e jo vetem Sala.Eshte nje keng romanitke “Te gjithe shqipetaret jane Mic Sokola” e une po i shtoj te gjithe ne jemi Sala,Nano,demokrat e socialista,ballista e komunista e siq thote Konica fajin e kane nenate shqipetare se nuk kane lind asnje ushtar por vetem gjenerala.
Le te shpresojme ne dite me te mira.Ta dojme atedheun ashtu siq eshte, por ta qojme perpara ashtu siq e meriton historikisht.Te mesojme ne pesime.
Mira
12/12/2007 ne oren 13:16
49Jap komentin tim dhe njekohesisht i kthej pergjigje Albanit dhe Benes.
Ju falenderoj shume qe shpreheni pa ju dridhur qerpiku per Simbolin e Demokracise Shqiptare Z.Sali Berisha dhe vajzen e tij te nderuar Znj,Malltezi.
Duhet t’ju pyes Ju nese me lejoni ç’prejardhje keni bijte e kujt jeni ? Une qe po ju shkruaj jam nje nen e tre femijve dhe kam lindur ne internim. Me cte drejte morale Ju shani dhe shpifni per Simbolin e Demokracise Z.Berisha, QE TE GJENI DHE MERRNI GUXIMIN TE SHKRUANI Ju duhet te jeni pjelle e ish bllokmeneve, e baballarve tuaj qe per gjysem shekulli e torturuan kete popull duke perfshire dhe familjen time.Jeni Ju bijte e atyre baballarve, bijte e ujqerve pleq qe nenat i late pa djem, grate pa burra, kalamajve ja ngrite ne buze fjalen babi, mami , jeni ju pjellet e kulisave te kuq qe e masakruan kete popull, jeni ju pjellet e tyre qe prishet kisha e xhamia e late kete popull pa fe, jeni ju pjellet e tyre qe jeni pa din e pa iman, jeni ju qe nuk e dini cdo te thote fjala Nder, jeni ju pjellet e tyre ujqer dhe ulkonja te rinj e reja me dhembe te rinje te mprefet qe nuk merrni parasysh asgje pervec faktit te beri kariere.Zoti Kryeminister eshte njeri i nderuar, i pa korruptuar dhe primare ne punen e tij eshte Ndershmeria, aftesia, dhe prioriteti i pare i qeverise se tij eshte Lufta pa KOMPROMIS KORRUPSIONIT, DHE KETE PIKE TE QEVERISE aI PO E ZBATON ME PERPIKMERI, kjo duket qarte ne kapjet e njepasnjeshme te njerzve te korruptuar qofshin ata te veshur me petkun e pushtetit.Jeni Ju pjellet e tyre qe ne 1997 e late Vloren ne gjak jeni Ju qe ne 2005 me fitoren e Partise Demokratike, Parti e popullit Shqiptar i late bangat bosh, vodhet,plackitet, ashtu si baballaret tuaj ne vitet 1945-1950 qe i plackitet ne ish kulakeve, pasurine, florinjte etj.
Duhet te dini nje gje qe Shqiperia doni apo sdoni Ju me Kryeministrin ne Krye Z.Sali Berisha po ecen perpara me hapa Galopante per te realizuar endren e madhe per te hyre nje familjen Evropiane.
Ju faleminderit per mirekuptimin.
iliri
12/12/2007 ne oren 14:55
50kur shef politiken shqiptare te vjen ne mend hisoria e mafies ne amerike dhe familja GAMBINO po ta shofesh si funksijonon nuk ka asnje ndryshim …… uroj me gjithe zemer qe parlamentit tone e politikaneve tana tju ndodhi si ne EGJIPT sme kujtohet mire se cfare viti u ndodhi masakra e parlamentit egjyptian mbase i therrasin mendjes….
samarxhiu
12/12/2007 ne oren 19:12
51Po shkaterron gjith PD me keto qe po ben Berisha. Po e ben mire detyren e kolones se peste ne pd. Karizma e tij prej kartoni qe vetem kokeboshet e besojne jo vetem qe eshte kunder gjith kombit po edhe kunder Pd vete.
Askujt te mos i shkoje ne mend qe Argita me shoke e shoqe te mare ne dore frenat e kombit.
Vete PD ska per ta lejuar le me te tjeret.
Sa here vjen ky njeri cdo gje nxin ne Shqiperi. Tani nxirjen dashka te na e lene me trashegimi
Dashamir
12/12/2007 ne oren 23:17
52Zonja Mira mos merr flake! se ti ke te drejte per ato qe thua per sa i perket tragjedise se me parshme!!! por Berisha sot, me menyra dhe mekanizma te ndryshme po i ban dem shqiperise dhe shqipetareve ne te njejten permase si ata te enver hoxhes.
Berisha sot nuk mund te internoi se sja lejon kush, nuk vret dhe pret sic mund tja ket qefi se kane ndryshuar kohrat….. etj. etj.
ju keni te drejte te kujtoni dhimbjet dhe padrejtesite e te shkuares por kjo nuk ju jep automatikisht te drejte te mbrosh klasen politike te sotme Berisha ashte krye debili por per fat te keq nuk asht vetem!! si ai parlamenti asht plot! po ajo me e rende asht qe , ndoshta, ata qe e votojne jane si ai ….e prej atyre nuk pritet asgje!!! ne demokraci cdo popull meriton qeverine qe zgjedh!!!
Dashamir
12/12/2007 ne oren 23:28
53oj mira e veme me bast qe shqiperia do hyje ne evrope ne shekullin 22
Dashamir
12/12/2007 ne oren 23:29
54zonja mira po ku i shef kto hapa galopant eqe po ban shqiperiam moj???? shhqiperia do huje ne evrope po mas shekullit 22
ardi
13/12/2007 ne oren 2:56
55o fuat dukesh ti mer lal qe e ke shpine ne maj te malit je edhe katunar por e forta eshte qe nuk di se nga lidhet gomari besoj se e ke kuptuar espirin me gjithese nuk jam shume i sigurt per kete :)me kete mendje qe paske ti
te fala nga ankaraya
dukesh ti te ka kapur sendroma salizm
Ana
13/12/2007 ne oren 11:12
56Berisha mun te jete nje mjek i mire por kurrsesi nje politikan i mire.
Dino Dima
13/12/2007 ne oren 17:10
57Lexova e lexova sa u lodha , sa shkruhet me siper. Mire e kane, vetem per nje gje flasin te gjithe cju vjen per mbare per veten e tyre apo ate qe ju ka ne dore “trasten e tagjise”. Asnje nuk flet si behet me mire ky vend. Ajo qe lexohet neper gazeta e degjohet ne mediat televizive, eshte anti komunizmi” duke pare ane t negative te tij qe nuk mungoje, po ka pasur dhe pozitive, qe sot luftohen padrejtesisht. Ne nje thes nuk futen te gjithe pavaresisht nga bindjet politike, shikou qendrimin atdhetar . Qe paraqet rezikshmeri trashegimia familjare e pushteteve, kete e din dhe bufi, po si ta ndalojme ate. Keshtu me kete polarizim te skajshem te shoqerise, a me mire te pasurise , ska coresim tjeter. Pushtet e para, keto ata i kane sot ne dore, e po nuk permbysen, natyrisht me dhunen e kartonit(po jo ne parlament se te nje lloji jane) nuk kemi shans te ndihemi mire. Do te thosha te rene perqafoeni po te vjetren mos e harroni. kete ben bota qe po ecen kaqe perpara. te riun mbaje ne krah e leshoja “frerin sa ka fuxhitin”. Rasti familjes Berisha eshte i vecante, pas tij eshte komshiu yne verior, veshur me “ferexhe”per manipulim. Reziku verior, pa harruar “dhelpren” ne juge se nje jane per ne, kercenonin e kercenojne atdheun tone. Puna eshte te gjejme “nje Skenderbe qe njohu vec fitore karshi asaj perandorie te pathyshme per kohen. Skenderbeu na mungon e kur them kete kam parasysh Bashkimin Kombetar pa kufijte e 1913-tes, pjelle e gjithe vuajtjeve te kombit tone. O sot o kurre, shqiperia ka nevoje per unitet e ky fillon me Kosoven Republike.
Nga antraktida Golik Kokojka
petriti
14/12/2007 ne oren 0:25
58More Dashamir vellai. Po ku e ke gjithe kete siguri qe Shqiperia do te hyje ne BE pas 22 vjetesh. A mos eshte ndonje vendim i fundit i organizates baze te partises se punes, me falni socialiste qe ne te tjeret nuk e dime ?
zana
20/12/2007 ne oren 23:21
59Jam dakort me komentin nr16 te Gentit paska te njejtin mendim me timin.
Sikur te ishte gjalle Ismail Qemali do te kishte mallkuar veten qe shpalli pavarsine e shpiperise duke pare keta hajdute e kreminele qe qeverisin vendin dhe i kane bere shqiptaret te flasin me vete ,te blejne me miljona leke vizat vetem te ikin te largohen nga ai vend Dhe kete denim shqiptareve nuk do ja u kishte dhene asnje vend i huaj. besoj se shqiptaret do te gezoheshin te ishin koloni e ndonje vendi te huaj se nuk ka kolonizatore me te eger se keta ne pushtet
Kallashi
21/12/2007 ne oren 14:08
60Qe kur na paska sjelle demokracine ky Sali Berisha neve. Po mire qe demokriacine e solli i vetem “me 200 petrita tropojane” po pse nuk e “mbrojti” dot ne ‘97 kur kishte nje shtet te tere nen hyqem. O njeriz mos shpikni idhuj dhe pastaj i rrezoni e i shani. Saliu (”Paret tuaja jane te sigurta”) dhe Fatosi (”Paret do ua kthejme 100%”) ti mbani a ti gezoni.
gigi
23/12/2007 ne oren 3:31
61me falni por ne qe shkruajme nuk e njohim njeri tjetrin. Pra as pergatitjen politike,morale, shoqerore,as menyren e te te sjellurit te njeri tjetrit ky eshte fakt dhe asnjeri nuk mund ta kundershtoje……….pooooor eshte nje problem qe ne menyren me te thjeshte menyra,te shprehurit e mendimit,kultura mendore qe jau percjell gishtave te shtypin keto tastjera ne ordinatoret qe ne zoterojme na njeh me se miri karakterin e sejcilit nga ne ,ose me se miri e tregon nje nene me tre femije ketu me lart qe ka lindur ne internim,me te drejten e saj qe ja jep vuajtja e jetes se saj se kush jane ata dhe te bijt e kujt jane ata qe shprehin kaq mllef e urrejtje ndaj kesaj politike qeverisese te sotme qe ne fakt po ti biem drejt dhe te flasim realitetin ne keto dy vjet zeri i shqiperise eshte pershendetur aq sanuk eshte degjuar per 15 te te tilla pre cedente duhen shikur me realizem arritjet vertete marramendese (po te krahasojme me 15 vitet e kaluara) ne te gjithe gamen e jetes se perditeshme ne shqiperi nuk dua te flas ketu per nenshkrimet e shumta qe jane bere me shqiperine nga organizma prestgjoze ne bote apo nga shume shtete,as per vizitat e shumta re rangjeve me te larta boterore ne vendin tone deri te presidenti i USA(i papare apo jo) e shume e shume te tjera e te gjitha keto vetem ne 2 vjet pra bota na vlereson dhe ne na xhelozon ky eshte turp te nderuarit bashkatedhetaret e mi qe shkruani ne kete blog nuk na kerkohet as me shume as me pak por te shprehim realitetin shipetare me te keqijat dhe te mirat e tijdhe jo te nxjerrim nga lumi gurin e ketij artikullshkruesi qe duke mos e paragjykuar mundet pikerisht ti perkase ketij ekipi xhelozesh qe sdine cte bejne tjeter perpos te nxijne realitetindhe qe i perkasin kesaj barcalete—— ishin dy vellezer, njeri qylgji e mashtrues dhe tjetri shum punetor.vellai punetor arriti qe me kalin e tij teroje token dhe te beje edhe shtepi dhe po me kte kale vazhdoi te bente dhe tregeti , vellai qylgji,mashtrues e pertac ngeli gjithmone po ai mundohej gjithnje te pengonte te vellane por kurre nuk ja arriti, dhe keshtu u semur nga marazi ,i shkuan doktore dhe njerez qe sherojne por pa dobi; nje dite i shkon nje pasanik e ithot a don te te coj ne spitalin me te mire ne bote,- Jo- i thote vellai pertac.-A don te te ndertoj nje shtepi dhe te te punesoj -prap Jo thote vellai qylgji Po fol atehere cfar don qe te te ndihmoj se s’po te marr vesh? -Une nje gje te vetme kerkoj- thote vellai dashakeq dhe cmirezi-ngordhja kalin vellaut tim!!!!!!!!!!!??????????????
dini
25/12/2007 ne oren 21:04
62Cdo ditë po bindem sa vështir e ka Sala me këtë popull gjysmë të e…r
gigi
28/12/2007 ne oren 3:38
63gjysme te e….r……… a nuk mundesh te japesh nje koment me te sakte???????
dini
31/12/2007 ne oren 19:46
64Nuk ka të bëj me ty gigi por me at gjysmën tjeter të EGËR
FATOS BERISHA
04/01/2008 ne oren 3:08
65Ti mor katundari FUAT RAMA na cave tra….me kriminelin SALI BERISHA.
Ti mor injorant nuk e njeh fare historine se si erdhi demokracia.
Ti mor budall te jane eresuar syte me kriminelin SALI BERISHA.
Eshte e kote me u mare me ty mor Peder.
Po te citoj nje thenie per ty edhe per te gjithe ata qe kane ardhe ne Tirane.
..fshataret ne qytet, atdheu ne rrezik…
agim luma
04/01/2008 ne oren 4:18
66aman ore dini se shqipja asht shum e ashper( per jo shqiptaret) por a amel si vete mjalta per ata qe i thone bukes BUKE e ujit UJE Te flm
agim luma
04/01/2008 ne oren 4:32
67po ku ikupton ndryshimin e kohrave ti o dasha(keq)mir ne fakt eshte budallallek dh njekohesisht miopi te te pergjigjet ose te beje replike me ty se ti as kete se kupton——nuk mundet te vrase dhe te prese njeri sic do ai………………. oooooooooouuuuuuuuuuu a jeton ne ket bote a mos valle je fantazme qe ne vend te shesheve te kuq kur je ngritur ke pare parkingjet me benza e fuoristrada etj.etj (kujto humorin shkodrante filpasviteve 90-te ta regon mas miri punen e fantazmave mos e pac pare (qe sma merr mendja ta kesh pare se sdukesh nga ato qe shef ti) pyet se ta tregojne i bej nje pyetje vetes –Valle deri kut do arrije injoranca e nji pjese te shqiptareve???????? mbase deri ne shekullin e 22-te mbase nuk eshte cudi Ju flm
FATOS BERISHA
07/01/2008 ne oren 23:30
68fshataret ne qytet,atdheu ne rrezik
ALBA--Austri
16/01/2008 ne oren 22:02
69Mira te pergezoj per komentin tend dhe pajtohem plotesisht me mendimin tend.Ata qe nuk e duan zotin Sali Berisha duhet ta kujtojne pak te kaluaren e hidhur te popullit tone e atehere ndoshta do te fillojne ta duan e ta respektojne ate. dhe dicka do te shtoja qe, n,q,s nje politikann eshte mjek ne profesion atehere ai di ta udheheqi politiken me zemer te paster ashtu sikurse dhe profesioni i tij i ARTE. Cfare do te ishte njerezimi pa Mjekesi ………………………….
linda
17/01/2008 ne oren 9:52
70First: Alba ne Austri ne qofte se juve jeni kaq shume perkrahese e mo**f***ker Sali Berisha perse nuk ktheheni ne Shqiperi dhe te bashkoheni me klanin e Sali Berishes? Them se do te beheshe nje krahu i djathte shume i forte i tij. Kur Shqiperia na lulezoka nen kryeministrine e Saliut juve do te ishit shume e gezuar te jetonit pa drita. Qe kur udheheqja shqipetare ka filluar te trashegohet?
Second: More Fuat whatever juve jeni nje komunist i terbuar. Qe kur ti na i bere 100 mije dollare ne te njejten kohe ne Shqiperi njerezit s’kane buke te hane? Korrupsione?!!!! Sala e la te lire korrupsionin ne Shqiperi per njerez si puna tende qe zbriten nga fshatrat dhe dolen e pane makine ne qytet.
For the rest of the comments: Sa per futjen e Shqiperise ne Europe e ne Bote duhet te prisni edhe nja 20 shekuj. Per ty zonja Mire me vjen keq per te kaluaren tende se edhe une dhe familja time ka qene nje nga me te persekutuarat ne te tere Shqiperine (nuk dua ta them emrin). Me vjen ghithashtu keq per ty qe te ka verbuar syte “drejtesia dhe liria” e Sales. Shiko dhe perfytyro edhe nje here qe nga fillimi i jetes se tij se kujt i ka sherbyer Sala dhe ti do te behesh me e qarte per politiken e tij.
Gent
17/01/2008 ne oren 10:13
71Na ra te jetojme ne realitetin me absurd te tejngopur dhe te sakatuar me paradokse.
Pronare te rinj dhe pronare te vjeter.
Hajdute heronj.
Heronj kriminele.
Kriminele parlamentare.
Parlamentare fshtatrash.
Nuk do e harroj kurre ditet e para qe PD rimori pushtetin. Si te gjithe shpresoja se largimi i nje kaste aq te perfolur per vjedhje dhe krime si kasta e PS se ketyre viteve do te risillte nje ere te re ndryshimesh.
Por “raundi i ndryshimeve” ishte thjesht nje perleshje midis policesh ne parkun Rinia per bustin e Azem Hajdarit.. O Zot.. A eshte e mundur qe nje popull te jete kaq pafundesisht injorant?
A eshte e mundur ne nje vend te civilizuar te perleshen dy polici per vendosjen e bustit te nje militanti ordiner ne nje park te kryeqytetit?
Po pse valle nuk mundet ky popull bastard te nxjerre nga historia e tij e qelbur mbushur me kronike ato pak figura te sakta profesoresh, inxhinjeresh, mjekesh apo NJEREZISH te VERTETE qe ne qetesi te admirueshme dhe nen nje sakrifice te perhershme i dhane kesaj toke jeten per ta bere kete vend nje vend me te jetueshem?
Pse o popull im, kaq e forte eshte injoranca jote qe te shtyn ne admirim te perhershem me te fortin analfabet nga fshati Z?
Sali Berisha nuk eshte gje tjeter vetem se rezultati shterpe i nje sistemi Enverian qe prodhoi lidere te vegjel fshatrash me nje megallomani kozmike. Te lindur ne male shterpe nga prinder shterpe nuk prodhojne gje tjeter vecse nje politike shterpe.
Ping-pong tragjik midis fshataresh dhe malesoresh mbi nje tavoline shterpe. Me nje arbiter horr. Nano, Meta, Berisha… All the same.
Dhe eshte normale qe ai te ndjeke ne 2007 nje kursi primitiv politik.
Dhe eshte normale qe partine t’ia lere vajzes se tij.
“Klani i Zemunit”. “Klani i Hoxhes”. “Klani i maleve”. “Klani i Berishes”
Ashtu sic beri edhe madheshtia e vockel e Enver hoxhes. E la Partine-Monster ne duart e nje kucke fshati si Nexhmije Hoxha.
Popull koti.
VLORA PERLE!
17/01/2008 ne oren 12:35
72Me falni Znj.Mira,dhe znj.Alba,ne c’dikaster te Ministrise jeni emeruar apo do te emeroheni persona kyc?
Se verberia me te cilen ju e paraqesni Berishen si e paraqisni, vetem keshtu shpjegohet!
E dini ju znj.Mira, qe ok, te gjithe jemi dakort qe ju te internuarit vuajtet shume. Por nese do te ishit personazhe te nje filmi me teme psikologjike, ju do te konsideroheshit si te “veshtire” per t’u ingranuar ne nje jete te lire sociale! Ju duhej te kalonit njehere nje rehabilitim psikologjik mjekesor e pastaj te merreshit me politike!
Arsyeja do te ishte, se ju eshte demtuar shume koncepti i lirise, dhe vete trajtimi qe iu eshte bere iu ka gjeneruar nje mentalitet tjeter, ate te privimit te lirise se tjetrit!Keto jane te verteta shkencore !
Prandaj dhe sot po ndodh ajo qe po ndodh, po shohim nje qeveri dhe nje klan familjar qe po kerkon te kontrolloje cdo gje qe mund te quhej e lire per Shqiptaret
Sa per Doktorin tuaj, me “zemer te paster” ai fizikisht edhe mund ta kete te paster ( O GOD sa keq!! ) por moralisht ai eshte nje “disorder mentallity” koke e kembe!!!
Dhe e keqja e mjekeve, eshte se pikerisht ata s’pranojne te kurohen!
By the way, m’i beni te fala Gites, kur te pini kafene e pasdites bashke!
petriti
17/01/2008 ne oren 21:30
73Ju a rekomandoj miqesisht te gjithe komentuesve te lexojne me vemendje e pa paragjykime komentin e nje nene shqiptare me tre femije me emrin Mira qe gjendet ne kete teme te blogut.
Akuza per ndikimin e z. Argita tek kryeministri Berisha duke aluduar ne menyre qesharake se ajo qenka pushteti ne hije, eshte thjeshte nje marrezi propogande e ish komunisteve. Kjo lloj propogande banale e dukshem teper dashakeqe e cmirrzeze, eshte nje vetedemaskim i autoreve dhe atyre qe ju mbajne ison. Duke mos patur asnje fakt ta kritikojne z.Berisha per korupsion, per ate korrupsion prej te cilit bien vete ere te qelbur ne te gjithe boten, ju kthyen ne menyre te turpeshme e burracake se bijes. E akuzuan se na qenka bere milionere me rrogat e OKB-se, pra akuzuan me kete rast edhe OKB-ne. Nuk ju eci me kete se ne menyre teper transparente ajo paraqiti ne shtyp te ardhurat e saj reale e tani jane hedhur ne nje shpifje tjeter, se qenka ajo qe i zgjidhka ministrat e kesaj qeverie ???. Mire cmirrezijte ish komuniste, po ju more bashkeatdhetare qe shkruani ketu, si nuk e i shikoni punet kesaj qeverie po i shikoni gunen. Ju eshte fiksuar ne tru sllogani propogandistik Nano-Berisha, e verberisht i vini keto dy politikane ne te njejtin kandar. Si mund te krahasohet Nano qe e kaloi me shume se gjysmen e kohes se pushtetit te tij neper hotelet e kazinote me lluksoze te botes e nuk e cau koken te bente asgje per Shqiperine, me z.Berisha nje model i moralit qytetar e familjar, nje njeri i perkushtuar qe me te gjitha energjite e tij po kerkon te ndryshoje Shqiperine, jo me llafe alla Edi Rama “me politika te reja”, por me pune, me reforma, me investime me nje qendrim te prere e pa kompromis me korrupsionin duke u nisur qe nga kabineti i tij ministror, pra qe nga vetja ashtu sic e pati deklaruar. Nderkaq ata qe menduan vetem per te vjedhur pasurite e ketij vendi cirren dhe akuzojne ne menyre teper te peshtyre deri edhe per ndertimin e rruges Durres -Prishtine, vepra me e rendesishme kombetare ne historine tone.
http://newbakklan.ucoz.net/blog/
17/01/2008 ne oren 22:19
74Vlonjatët përsëri te gabuar
Vlonjatët përsëri me kauzë të gabuar
Vlora është e përkëdhelura e folklorit tonë heroik nga 1912 e këtej dhe e ka të vështirë të largohet prej imazhit “të të fortit� që ka fituar prej naivitetit të rapsodëve.
Sikur flamuri i pavarësisë të ishte ngritur diku tjetër, sot Vlora do të ishte një qytet gjatë rrugës për në Sarandë ose një qytet afër Levanit.
Rastësia i ndërtoi gjërat ndryshe. Elbasani ose Durrësi, dy qytetet e para të preferuara për ngritjen e flamurit, nuk fituan, sepse ishin të rrezikuara nga pushtuesit, serbët, malazezët ose turqit. Vlora ishte më larg prej tyre dhe përveç kësaj mund të komunikohej me Evropën me anë të telegrafës.
Kaq ishte merita e vlonjatëve në këtë histori.
Po të lëmë mënjanë luftën e vitit 1920, të cilën shumica e shqiptarëve e njohin nga këndvështrimi i historiografisë komuniste, Vlora nuk ka ndonjë gjë të madhe për të shënuar: njerëzit që kanë shënuar emrin në historinë e gjysmës së dytë të shekullit të kaluar janë Hysni Kapo, Shefqet Musaraji dhe Zani Çaushi.
Protestat e sotme në Vlorë kundër ndërtimit të termocentralit janë pamje të një filmi që është ritransmetuar në këtë truall, aq sa na ka ardhur në majë të hundës. E kemi parë në `97 dhe në të gjitha situatat e dhunshme të historisë sonë shtetërore që zënë fill me Haxhi Qamilin - tre vjet më herët se të shfaqej bolshevizmi.
Në të gjitha rastet, numri - i madh ose i vogël i qytetarëve të përfshirë në dhunë - nuk tregon drejtësinë e një kauze, por forcën e manipulimit të tyre. Protestat janë pjesë e demokracisë, ato shërbejnë për të shfaqur një ose disa shqetësime, por ndikimi i tyre duhet të ngelet në kufijtë e ndikimit politik. Përdorimi i dhunës kundër institucioneve, edhe sikur në të të përfshihet 90% e popullsisë, nuk është element demokratik.
Vlonjatët që janë kundër termocentralit duhet të ndjekin rrugën ligjore. Mosaprovimi i kërkesës së tyre për referendum, edhe pas mbledhjes së firmave – nëse ato janë mbledhur, nuk është arsye për të ndalur punimet e firmës ndërtuese të termocentralit me protesta, por për të protestuar pranë KQZ apo Gjykatës Kushtetuese, ku duhet bërë ankesa tjetër.
Në qoftë se edhe Kushtetuesja e hedh poshtë kërkesën, këtu merr fund lufta e tyre ligjore, por jo përpjekjet për të mbrojtur kauzën. Në zgjedhjet më të afërta, ata do të kenë rast të votojnë, nëse nuk iu bie inati, kundër qeverisë dhe të votojnë për atë parti politike që ata e shikojnë të arsyeshme, gjithmonë në përputhje me interesat e tyre në lidhje me termocentralin.
Mundet që edhe qeveritë e ardhshme të mos ndryshojnë qëndrim për termocentralin, atëherë reflektohet: ajo është një vepër për interesa kombëtare dhe vlonjatët janë një pakicë kundërshtuese. E shumta që mund të bëjnë në vazhdim të kauzës së tyre, është të vazhdojnë propagandën – edhe protestat paqësore po nuk u dolën nga qejfi – derisa të ndikojnë shumicën që duhet.
Vlonjatëve nuk iu ka ecur keq, ata kanë ndikuar në publik, për ta është folur e është shkruar – përfshi edhe këtë shkrim, ndoshta edhe më gjatë nga sa e meriton kauza e tyre.
Por ata nuk duhet të bien pre e arsyetimeve të penave të së majtës. Analistët e majtë politikë kanë vetëm një qëllim, nëpërmjet vlonjatëve të nisin ca shigjeta kundër Berishës dhe qeverisë tij. Në qoftë se ikën Berisha dhe vjen Edi Rama, jo vetëm që projekti i termocentralit do të vazhdojë, por vlonjatët kanë për ta parë veten në krah të kundërt me mbrojtësit e tyre të sotëm mediatikë.
Andrea Stefani ka mbushur hektarë me letër kundër tribalizmit që “shfaq� Berisha, ndërsa në shkrimin e së dielës – “Vlora dhe besa e pambajtur e Sali Berishës�, gazeta “Shqip� – e kritikon Berishën, sepse ka braktisur kanunin dhe nuk mban besën, pse nuk tregohet tribal!
Demokracia nuk funksionon kështu. Në qoftë se Berisha nuk po i mban premtimet elektorale ndaj vlonjatëve, atëherë ata janë të detyruar të presin për ta ndëshkuar atë në mënyrë institucionale në zgjedhjet e ardhshme dhe jo të dalin në rrugë e të prishin ç`iu del përpara.
Ndërsa, në të njëjtën gazetë, në të njëjtën ditë dhe për të njëjtën çështje, Mustafa Nano shkruan: “Nuk e di, nëse ata kanë të drejtë apo jo, nuk di, nëse parku energjitik në gjirin e Vlorës do të shkaktojë dëme apo jo… por nuk ka dyshim se ata protestues besojnë në kauzën e tyre… ata janë të vetmit qytetarë militantë të këtij vendi.â€?
Gjë e madhe të ngazëllehesh për gjëra, prej të cilave ne kemi parë vetëm të këqija. Edhe komunistët kishin një kauzë dhe një gjysmë shekulli për ta vënë në jetë e çfarë bënë?! Edhe komunistët ishin militantë, por ç’të mirë na sollën?
E keqja e vlonjatëve është se janë shumë militantë dhe për pasojë, të lehtë për t’u manipuluar. Vlonjatët i futën lekët me militantizëm në piramida dhe po me militantizëm u ngritën kundër piramidave e ç’fituan ata bashkë me ne të tjerët?!
Të kesh një kauzë, është më mirë, por të kërkosh realizimin e saj në mënyrë demokratike është mrekulli, sepse nesër mund të na dalin ca vlonjatë të tjerë me një kauzë dhe mund të jenë militantë të vërtetë, por a do t’iu thurim ne lavde, në qoftë se qëllimi i tyre do të jetë përdhunimi i çdo gruaje që del në rrugë?
Vlora ka histori dhe figura të mëdha, por ato i fshiu përkohësisht komunizmi. Vlora ka qenë rrethi me përkrahjen më të madhe për Ballin gjatë luftës dhe duhet të jetë krenare për këtë. Vlora ka figura politike e kulturore me gjurmë të skalitura në historinë e Shqipërisë, por duhet t’iu fshijë baltën komuniste që iu është hedhur sipër.
Vlonjatët nuk janë të këqinj, ata veç duhet orientuar të përqafojnë një kauzë të dobishme dhe frytet kanë për të qenë të habitshme për të gjithë shoqërinë.
Luan Shmilli
17/01/2008 ne oren 23:18
75Me vjen keq per hamendesi pa baze mbi vajzen e Sali Berishes, e cila mund te ngjitet ne postin e te atit, ne PD… Me falni por, nje lajthitje tuajen do ta quaja. Dhe gjithe keto komente bosh…te gjitha bosh, sinqerisht! Une jam nje nga kritiket legale, te hershem, madje kam pare edhe burgun prej lakejve te tij, kur drejtoja gazeten “Berati” dhe them se jo vetem qe kjo nuk do te ndodh(sepse demokracia shqiptare peson krisje te tmerrshme) por fronti ku mund te atakohet sot Berisha eshte qeverisja e keqe, korruptive, autoritariste(deklaron se s’ndryshon asnje minister)por edhe qeverisje klienteliste. Ndersa per vajzen e tij fronti i opozicionit mbetet i hapur, pasurimi i saj, kur mijrat e shqiptareve s’kane mjetet me te thjeshta te jeteses.Pra, ketu eshte opozita jone, (pa prekur dinjitetin dhe lirine personale te tyre)nje opozite e nisur mbi baze te fakteve te kryera apo ne kryerje, dhe jo ne fantapolitike…
landa
18/01/2008 ne oren 3:44
76Per zonjat Alba dhe Mira,
Ju pershendes por kjo s’do te thote qe i aprovoj mendimet tuaja.
Fatekeqesi e madhe, sa mbrapa botes ju jeni…. Ishin femijet e bllokmeneve dhe komunisteve qe sollen DEMOKRACIN ne Shqiperi.
E donin ose jo komunistet erdhi koha per ndryshim. Edhe Shqiperia si shume vende te tjera do ta ndryshonte statusin e saj politik. Une jetoj prej shume vitesh ne Amerike(17vjetesh) dhe gjithmon kam qene ne kontak te vazhdueshem persa i perket ngjarjeve ne Shqiperi….
Si mundeni ju zonja Alba, Mira dhe zoti Fuat Rama te mos kini sy ti shikoni, vesh te degjoni, zemer ta ndiheni…..rruget u lane me gjak, vendi u shkaterrua. Mafia mori krah dhe zhvillim, kriminaliteti mori permasa gjigande, …kush ishte ne krye te vendit ne keto kohe??????????????(pergjigjja: berisha-nano-berisha). Sot berisha nuk eshte i “ngopur” me pushtet, do qe pas tij tia kaloj femijeve te vete. E
c’mund te presesh nga nje skizofren, mjere per kete popull injorant qe voton per te till njerez(kerkoni se do mesoni me shume per te) .
Cfare une do te deshiroja qe populli te mendohet para se te bej zgjedhjen. E dua Shqiperine tone te shtrenjt. Jam shume larg por KRENARE qe jam SHQIPTARE.
PS: Zoti Rama,
Zoti GEORGE BUSH nuk eshte vetem presidenti i AMERIKES por i gjithe
BOTES. We don’t care if you like it or not. We love our PRESIDENT
GOD BLESS AMERICA - GOD BLESS ALBANIA
Lorel
18/01/2008 ne oren 6:50
77ju me shkrini te gjithe…..e di…me te gjithe ju….shqiperia e meriton te mbarte plehrat e gjithe europes, ti vihet flaka me petrolifera etj…te shiten pasurite e kombit ne menyren me mafioze te mundshme, dhe papritur ne krye te shitjes qe kulmoi me menyrat mafioze (flas per Albtelekomin), shohim djalin e kryeministrit Berisha. Hapni syte o njerez….komunizmi vdiq asnje nuk e sjell kohen mbrapsh…duhet te shohim drejt se ardhmes dhe te mendojme per nje te ardhme me te bukur me uje e drita, me me shume shkelqim….e kete te ardhme nuk mund ta presim kurrsesi nga nje njeri i ndotur si Berisha dhe te gjithe qe ka rreth tij…dhe ajo vajze e peshtire dhe e shemtuar qe ka ne krah zoti jone ‘Kryeminister”
Lorel
18/01/2008 ne oren 6:55
78sa do doja qe berisha dhe te gjithe ata qe tallen ti lexonte keto komente…dhe te ndjente realisht sesi po pikon urrejtja dhe vuajtja e ketij populli…..
do vije nje dite qe familja e tij do jetoje jashte vendit tone dhe do kthehet vetem vjedhurazi brenda kufijve shqiptare….
enabra t
18/01/2008 ne oren 12:17
79ta mari kush te doje shqiperin ne 2009 vetem te mendoje 20 % PER ne shqiptaret jo fare si ne keto 17 vjet qe kemi kaluar pershendetje
MATILDA
18/01/2008 ne oren 17:09
80Cfare do te ishte njerezimi pa mjekesi -thote Alba .maybe nothing alba.Ce do ate mjekesi dhe ate qeveri me zarfe poshte tavolines.SI MJEKET ,SI ”TE PARET E VENDIT”i [thencin] i pine gjakun ketij populli.Nga kush te kerkoje llogari Berisha ,nga doktor ”BERISHA” QE PER NJE OPERACION DUHET TE KESH CEKUN NE DORE NE TE KUNDERT BEHU GATI PER NE BOTEN E ENGJEJVE APO NGA QEVERIA ”BERISHA” E CILA NUMERON DITE T QE I KANE NGELUR,PER TE MBUSHUR LLOGARITE EVROPIANE ME GJAKUN E POPULLIT SHQIPTAR,THONI TE KENE KOHE MIQTE E MI?JEMI SHUME LARG ATYRE QE KEMI ENDERRUAR SI KOMB
Eri
18/01/2008 ne oren 18:55
81Me falni, dal pak jashte teme, por kam nje pyetje shume serijoze.
Si mund te aplikoje te behem nje politikan shqiptar?
Duket se eshte nje profesion teper i leverdishem. Per mua do ishte kenaqesi dhe nder te vazhdoja ta vidhja vendin tim, m.q.s. keta te vjetrit po ikin. Do e beja kete sakrifice per vendin tim, s’ka c’bej, vij nga nje familje me tradita patriotike.
boss londer
18/01/2008 ne oren 19:03
82o (ALBA_AUSTRI) MIRE KE TE DREJTE TI ,POR KE NGATERUAR PERSON ,AI ESHTE DOKTORRI VDEKJES,EDHE ESHTE BERE PER SHQIPERINE SI VIRUSI (HIV)MOS SHIKO PROFESIONIN TE NJE NJERI POR CA NJERIU ESHTE ,NE KETE RAST KEMI NJE PERON TE PA DOBISHEM PER NE,BERISHA VDIQE ME NE FUND ME KETO LEVIZJE QE PO BENE NE POLTIKIKE,SHPREOJE QE POPYLLI YNE NE ZGJEDHJETE E 2009 TE HEQI VIZE PERFUNDIMISHT.BOSSI LONDER
DRAGUSHA
18/01/2008 ne oren 22:48
83NE RESPEKT TE KOMENTIT TE GAZETARIT I CILI BEHET SHKAS TE MARRE ME VEHTE NE PROTOKOLLIN E TIJE DHE KOMENTET TONA E SHOH TE ARSYESHME QE DHE UNE TE BEHEM PJESE E KESAJ KOLONE KOMENTUESISH TE CILET NE IDENE TE GJITHSEJCILIT PAJOTOHEN OSE KUNDERSHTOJNE KRYEARTIKULLIN E ZOTIT GEZIM. NDERSA JAM SHPREHUR GJITHMONE SE GAZETARI PROFESIONIST NUK DUHET TE POZICIONOHET KAHEVE TE POLITIKES ME QELLIM QE SHKRIMI I TIJE TI SHERBEJE SA ME SHUME OPINJONIT TE GJERE (MBASE KJO ESHTE NJE UTOPI), PER TE KURUAR PLAGET QE NUK PO MBYLLEN KURRE TE TRNZICIONIT SHQIPTARE TE TEJZGJATUR: vENDOSJA NE FRONT TE HAPUR KUNDRA QEVERISE E NJI GAZETARI APO KOMENTUESI MENDOJ SE NUK I SHERBEN SA DUHET ZHVILLIMIT DHE TRANSFORMIMIT TE JETES SHQIPTARE. DUKE QENE C´DO HERE KRITIK PER C´DO GJE QE BEN QEVERIA (CILADO QOFTE AJO) VALLE A DO TA QUANIT MISJONIN TUAJ TE PERFUNDUAR NE NJI NKOHE QE NDERMJET VENDIMEVE TE KRITIKUARA NGA ANA JUAJ KA DHE NGA ATO QE DUHEN LAVDERUAR OPO TE PAKTEN TE EVIDENTOHEN NGA JU SI GAZETAR. NE QOFTESE SOT POPULLI SHQIPTARE ESHTE SHUME I LIDHUR ME MEDJAT PERSE TI O GAZETAR BEHESH PJESE E POLITIKES SE ATJESHME DUKE HUMBUR SHUME NGA PROFESIONALIZMI YT ??? A MOS VALLE KA ARDHUR KOHA QE TE HEDHIM SYTE PAK ME LAG SE VEHTJA DHE TE SHOHIM SE SI I PRESIN DHE KOMENTOJNE DESHTIMET APO SUKSESET E NJI QEVERIE VENDET E PERENDIMIT??? PERSE NUK DUAM TA KUPTOJME SE BOTA E ZHVILLUAR PO GJEN SUKSESIN E POLITIKES SE KAHEVE NE NJI BLLOK DHE JO TE POLARIZUAR SIQ PO E TRUMBETONI JU?? ME LEJONI TE JU SUGJEROJ SE NE EDUKATEN TIME NUK QENDRON MOHIMI I TE DREJTES SE KUNDERSHTARIT , POR PIKERISHT NJOHJA E SAJ PERBEN THEMELIN E TE DREJTES SE LIRISE DHE MENDIMIT. Faleminderit per mirkoptimin.
DRAGUSHA
ich bin albaner
19/01/2008 ne oren 1:51
84Qofte i perjetshem emri i Simbolit te Njerezimit Enver Hoxha ,poshte kriminelet qe zhvarrosin njerez , poshte Shitesit e kombit te Greku.Rrofte Shqiperia qe eshte e pavdekshme.Poshte Hajdutet e Kombit ,
Alfredo
19/01/2008 ne oren 5:30
85booooh zoterinj.ketu gjen fjale qe as ne fjalor sbesoj se jane.BRAVO ju qofte.ishte njeri aty;Taraboshi e quanin.thoshte qe;si eshte me shendet ARGITA,mi beni te fala.z.TARABOSHI,mos harroni qe jemi SHQIPTAR dhe motra apo vajza nuk i permendet askujt.Ai qe ka goje dhe shan ose flet keq per ;figuren e kombit,heroin e kombit SALI BERISHEN;eshte nje injorant ,nje idiot qe nuk kupton asgje ose eshte nje komunist i qelbur qe nuk e di se ka ikur koha e enverit.Po mire thote ajo fjala;bej mire dhe keq do gjesh.Ishte apo jo Sali berisha ai qe rrezoi komunistin kete nuk e di por di qe ishte SALI BERISHA ne krye te njerezve.kete e dini edhe ju te gjithe.
Klaudio Santini
19/01/2008 ne oren 14:24
86Qero-via(qeveria) e satrapit dhe populli !
Populli ; Po ta them Troc edhe kte here
pamja jote Komike s’ka me Vlere.
Ti s’je per mua aspak nje Favorit
je thjesht nje Prerje e Gabuar aspak ..Shik !
Duhet ta dish fare mire mo…Qero..
mes Neve Shancet jane Zerro.
Ne kto dy vjet mu be tashme e qart
se ti vetem mashtron , ky eshte i yti Art.
Para dy vjetesh premtove se do beje Nam’t
na terhoqe padyshim me ate “Kostum Elegant”
Kaq sexi na u duke , i ” Integruar” hoouuuu…gjenial
tani me brek neper kembe e asocial !!!!
Sa here un nxehem , ti na hiqesh Cool
ti je teper e Ngurt per Ndjenjen time lool !
Ngjyra jote e dashur Blu esht zbehur ne Gri
S’dua te shoh me sy o ngjyr > Hipokrizi .
Ti ndodhesh gabimisht ne kete vend
syt e mi tashme shofin Zevendesusin tend.
Qe Endrat e mia permbushin plotesojn
e mua me njerzillek e dashuri me rrethojne !
Duhet te Akceptosh o Karikature se eshte Out kte here
sa me shume koh shkon ti dukesh me Ordinere.
Cfar do behet me ty , s’me intereson shum
cfare me mua do ndodhe eshte ajo qe Un,
Tashme me plot bindje do vesh te KUQIN KOSTUM !
Vezhguesi
19/01/2008 ne oren 18:28
87Fuat Rama
30/11/2007 ne oren 8:31
Mendime te nje militanti te semure dhe me mendime te fisit “Zulu”
O i dashur Fuat, sa per dijeni, zoti Kryeminister nuk eshte budalla si puna juaj, qe i jepni votat.
Te te vij turp ty te parit, qe drejtohesh ne nje menyre misterioze me paranteza hipokrite, me te cilat genjen veten tende se jane bindese.
Ku ka turp me te madh, qe te deklarosh hapur per shoqerine Shqiptare, se Sali Berisha i ka marre votat e tij me mund dhe me djerse.Pse djerse eshte te fitosh pushtetin me votat qe i japin tipa si puna jote? A e di se sa vlen nje vote e jotja dhe a e di qe vota e nje njeriu si ty perfundon ke “Bregu i Lumit” para se te hapen kutite.
A i theret mendjes.Si ta nxe goja dhe u drejtohesh akoma qytetareve Shqiptare ne vitin 2008 me termin Komunist.Cdo te thote demokraci e ke pyetur ndonjehere veten!? Dhe si ta nxe goja qe i drejtohesh po prap mijra qytetareve qe lexojne kete faqe duke i thene qe mos te kerkojne drita dhe uje per 2 vjet nga Sali Berisha sepse PS nuk e beri per 8 vjet nje gje te tille dhe ska bere asnje gje tjeter :) pse cfare jane qytetaret, gure shahu.Le ta beje Sali Berisha gjysmen e punes te Kryetarit te bashkise aktual te Tiranes dhe le te vjedhe sa dyfishi i atij.Vetem le ta beje gjysmen e punes se tij se une i pari do ja garantoj shume e me shume vota se tipa si puna jote, pa ngritur gishtat lart.
E ke vene re ne mbremje ne Tirane se edhe hyrja ne Paskuqan ndricon nga mijra llampa elektrike! Une e kam pare, po ti se sheh dot se ne rradhe te pare nuk ka drita, duhet te ankohesh ke z.Kryeminister, e dyta nuk do te te pelqejne se juve ju pelqen vetem ndricimi me ngjyre blu. Po ndjesia e jeshillekut ne mengjes nuk te shplodh ndopak, nuk e ndjen qe po merr fryme lirisht, apo nuk e kryen gjelberimi i Edi Rames ate funksion, po duhet te jet prodhim Berishian qe te te beje efekt.
Une nuk e di se si merrni guximin dhe shkruani ne mes te mijra njerezve te afte ne fushen e historise se politikes.O analfabet, tipave si puna jote, Sali Berisha qe ti ma mbron me dore ne zemer, ke zyra jo e jo, po edhe nga ballkoni i kryeministrise ju ngre gishtin me te gjate te dores, sepse jeni ju ata qe i jepni kurajo negative per kete popull te gjore.
gezim peshkepia
20/01/2008 ne oren 14:44
88Ej albaner qe s’me dukesh albaner!
Kush i zhvarrosi eshtrat e Poetit Fishta? Po ato te Mehmet Shehut e te prinderve te tij? Kush la pa varr sa e sa te tjere? Kush ishte ai kriminel qe hodhi ne ere varrin e Nenes Mbretereshe. Mesoi njehere keto o buzequmesht pastaj thirr “rrofte” e “poshte”
xim
boss londer
21/01/2008 ne oren 3:21
89o FUAT RAMA . ALBA.EDHE DINI ,O NJEREZ KOT O KELYSHET E SALI BERISHA (M……..FUC………KER……)O NJEREZ TE TRASH QE U KA HEDHUR SIRREN SALIU,PO CA KA BERE AI PER 3 VJETE ASNJE RRUGE TE RE ASNJE GJE TE BUKUR POR VETEM TERR,TE PAKATEN QEVERIA PARAARDHSE E BEREI AUTOSTRADEN QE NGA SHKODRA E NE LUSHNJE EDHE JUVE FSHATRAVE NA VERIU U BARI RRUGET,PO CA THEM UNE KOT JU DONI QIQRA NE HELLL SE MOS KINI HALL JU PSE SKA BERE GJE JU JU DONO PRAPE FIRMAT PIRAMIDALE TE VIDHI NDONJE LEK EDHE TA BENI JETNE NE AUSTRE E ETJ,NEJSE PERSHENTED PATRIOTIN TIM (FATOS BERSIHA)SE AI FLETE BUKUR EDHE DEGJO VALLA SE AI FUAT RAMA E NJOHE MIRE SE E KAM NGA QYTETEIM EDHE KELYSH I SALIUT ESHTE KA VJEDHUR QE NE 1992 EDHE TANI KA MBI 1 MILIARD LEKE TE VJEDHURA NGA DJERSA JONA PRANDAJ E DO KOHEN E SALI QENIT AI SE BEJNE SI NE KOHEN E BALLISTAVE EDHE TANI HANE PINE VJEDHIN EDHE JANE REHAT,UNE HABITEM ME KETA INJORANTET QE FLASIN PER SALI KUCEDREN ,(HARRUAN 1997 QE AI QEN BIR QENI VRAU 5000 BIJE NENESH NE SHQIPERI,PO KU DUAN TA DINE KETA KETA MBUSHIN THESIN EDHE QEFE NEPER BOTE ,FUAT BERISH ME RESPEKT BOSSI LONDER
boss londer
21/01/2008 ne oren 3:30
90UNE HABITEM AKOMA ME KETE NJEREZ TE SEMURE NGA BERISHA ORA NJEREZ TE TRASH ORE AKOMA BESONI TE SALI BUDALLAI ,PU PU PU PU PU CA BEHET AKOMA NE SHQIPERI,ORE SALIU ESHTE I SEMURE EDHE DO U NJGJISI SEMUNDJE E TIJE EDHEDO VDISI EDHE JU ME TE SE KA SEMUNDJEN E QENIT TERBUAR,JO SE ATA PARA SALIUT ISHIN ME TE MIRET PO BENE CA GJERA TE MEDHA JA PER SHIQPERINE PO KU ASGJE,KU KA FILLUAR SI NE 1990 TI PRISHI ATO QE NDERTOJNE ATA PARA TIJ , O SALI SE ZOTI STE THEM SE SE MERITON ,MEQE JE PER HERE TE FUNDIT ATY BEJE NDONJE GJE TA MBAJME MEND SA DO E VOGEL TE JETE SE TE MADHE SE BENE DOTE SE TE ERDHI ORA EDHE NJE VIT KE EDHE PASTAJ SHIHEMI BYE BYE BYE NE HAGE ATY DO TE COJME
boss londer
21/01/2008 ne oren 3:51
91O FUAT MOS TE KA PJELLE SALIU ORE SE SE DIME EDHE TE NA FALESH PO UNE NJE CUN DI SE KA E KA KATU NE BELGJIK,PO MENDOJ SE EDHE TY CUN TE KA QE E MBROKE KAQ SHUM ( SE EDHE BABA TA KISHE DO E KISHE MERUAR,(EDHE MOS MENDO QE KJO FAQE INTERNETI ESHTE E SOCIALISTEVE SE SJAMI AS SOCIALIST AS DEMOKRAT PO THEMI TE VERTETETE QE ESHTE PO TY STE PELQEN SE E KE BABA SALIUN EDHE TE VJENE RENDE,IK BE NJE HERE ADN SE MOS E KE VERTETE BABA
filipi
21/01/2008 ne oren 7:09
92Komenti i im do ishte ky,keto kohet e fundit jam duke i ndjekur lajmet dhe intervistat e njerzve ne gazetat shqiptare ne online,gazeten ,gjithashtu dhe shekulli,me thane te drejten habitem per disa shkrime se si gazetat shqiptare i pranojne ti botojne e ti publikojne kur ato jane me shprehje banale.
Une nuk jam njeri i shkolles,edhe pse e kisha me deshire te vazhdoja shkollen por regjimi i atehershem nuk na dha te drejten e vazhdimit te shkolles per arsyena biografiet,por desha te theksoj per ato njerez qe shkruajne per qeverine e sotme,qeverine demokratike apo drejtuesin e saj Sali Berishen,vertete qeveria demokratike e sotme mund te mos jete ne gjendje te drejtoj sic duhet ,kuadrot drejtuese mund edhe te manipoloje me financimet e dhena per rindertimin e vendit,por ato njerez te cilet perdorin edhe fjale banale sic e lecova ne nje shkrim te nje personi i cili kritikonte Berishen per venien e kapeles se minatorit ne koke e u paska buzeqeshur njerzve.
Ky person dhe persona te tjere qe perdorin keto shprehje banale duhet te kujtojne dicka qe ne kohen e komunizmit,te liderit tyre te famshem Enver Hoxhes,njerzit jo vetem qe shkonin ne pune nje cope buke e djathe apo me shishe uje e sheqer(sic ja permendte Berishes qe do ishte mire te merrte nje cope buke e djathe ne dore e te ulej me minatoret),por nuk mundenin te thoshin as dhe nje fjale per qeverine,as dhe per buken qe nga njehere ishte jo e gatume mire,buke misri per 9-10 muaj,vetem per 2 ose 3 muaj buke grunit,edhe ajo nga njehere jo e mire por ishte dicka ma e mire se e misrit,nuk ke mundur me ndigjue muzike te huaj aq ma teper lajme,asht kene frike me fole me njeri-tjetrin,se mos ndigjon kush e shkon fjala ne zyret e pushtetit local.
Ne ate kohe nuk ka pasur pije kanaqe se thoshin jane me droge,e gjithe bota i kishte madje Juosllavia qe ishte fqinje me ne.
Ne kohen he fryhej buna prj shirave te shumta vinin kanaqet boshe nga Jugosllavia qe ato i hidhnin ne liqenin e Shkodres dhe njerzit i merrnin e i vini ne gradensa ne guzhine per te zbukuruar guzhinen (dhomen e pritjes).Njerzit ne ate kohe ishin te trembur nga njeri-tjetri per te bere nje bisede.
Dhe femijet qe perkisnin ne dy familje te ndryshme komuniste dhe jo komuniste nuk kishin te drejte te fejohen e te martohen me njeri-tjetrin se do kishin pasoja familjare.
Tani s’po dua te shkoj gjate,se dua te shkruaj here te tjera por shkurt dua tu them atyre njerze qe mundesisht (ne qoftese munden te ngjallin liderin e tyre enver hoxhen e ti thojne qe si ka mundesi te kete qene te atij rangut duke vrare me mijra njerez ne emer te popullit,dhe shoket e vet te byrose politike? Atij ti thojne ishte nje Dick lider ne kontinentin e evropes.
Me vone do te shkruaj disa ngjarje qe kemi perjetuar.
Fjalet e mija do te ishin keto;
Please jou need te have little respect,when jou are writing for jour country,for jour country’s goverment,because now everything is ne enternet,all world is reading.
boss londer
26/01/2008 ne oren 18:59
93o fili ik fli gjume se vaajti vone
denis
28/01/2008 ne oren 23:42
94me duhet ta lavderoj saliun per meritat qe ka ……
eshte i papare . ai ka per te qene i vetmi politikan qe ka per ta mbajtur pushtetin edhe pasi te vdesi . sepse ne si populll asnjeher sdo te kemi aq kurajo sa ta largojme . edhe se per te thene te drejten nuk me duket shume e zgjuare qe ka zgjedhur argiten si trashgimtare e vete sepse ne nje shoqeri maskiliste si ne shqiperi , nje dite TOPI do ta kete teper te lehte per tu berballur me te dhe per ti mare drejtimin e se djathtes te se ardhmes .
keti
31/01/2008 ne oren 16:18
95Beratsim,por pa ze nen vetvete !Cirremi por i cirremi vetes e askush sna degjon ,durojme e prape nuk ankohemi ja ky jemi ne ky eshte populli shqiptar qe si zgjidhje ka gjetur vetem emigrimin ikjen larg sa me larg.
Nese Argita do marr djeritimin e PD-se(qe ka shume mundesi dhe shance ta marr)atehere do te kemi nje pasardhe Berisha por me nje ndryshim akoma me diktatoriale sepse ajo eshte e re e fuqishme dhe mbi te gjitha e zonja ti bej gjerat 100 here me mire si i ati nje njeri i semure nga idete politike qe jeton se di ne ke shekull ….
do jemi perseri nen varesi te pushtuese dhe do durojme..do durojme deri sa femijet e Argites te rriten dhe postin ta marrin ata…..
PRA HISTORIA DO PERSERITET…. DHE NE DO ZGJEDHIM EMIGRIMIN SI ZGJIDHJE PER NE !
SEPSE FAJET I KEMI NE JO ATA….
keti
31/01/2008 ne oren 16:19
96Te me falni per gabimet drejteshkrimore por ishte nje postim i shpejte !
VLORA PERLE!
01/02/2008 ne oren 11:37
97Zoti apo zonja Filip!
Me vjen keq qe nuk keni kuptuar qe nga regjimi i Enver Hoxhes ka vuajtur pa perjashtim i gjithe po i gjithe populli shqiptar!!
Po te arrish qe te gjithe ata qe i kthehen ketij diktatori me te manipuluar se i pari, se te flet pas ngjyres blu, t’i personifikosh me perkrahesit e regjimit te enverit, atehere me falni po logjika te con ne nje perfundim te vetem:
Ai regjim e la me goditje te gjithe popullin Shqiptar, po ca i ka lene me goditje te pariparueshme!!!
Nese ju nuk keni sy te shikoni se sa keq po e katandis Shqiperine Salabdullah Berisha dhe klani i tij kanunor e fisnor, atehere me vjen keq po ju duhet te quheni te pavlefshem e te pakonsiderueshem per shoqerine!!!
Dhe meqe ti beson se ky qe ke sot mbi krye ka ardhur per te te sjelle demokracine, ja shiko se kush eshte ky qe po ta sjell:
http://www.youtube.com/watch?v=xBDxzMB38vU&eurl=http://antiberishizmi.blogspot.com/
VLORA PERLE!
01/02/2008 ne oren 11:46
98Edhe dicka tjeter z./znj.Filip
Fakti qe ti sot nuk mbledh me kanoce nga lumi, apo qe je i lire, nuk te erdhi nga ky GOMAR qe ke zgjedhur per kryeminister, po do te vinte se s’ben se bota filloi te rrezoje muret e diktatures qe me 1989, dhe ne ishim te fundit qe guxuam ta bejme ate!!!
Ky idhulli jot ketu falenderon hafijen me te rrezikshme te atij regjimi, Ramiz Aline, dhe e di pse e falenderon?? Sepse ishte ai qe e dergoi Salen per te marre pushtetin ne dore!!! Domosdo qe i duhet ta falenderoj per ate nder qe i beri!!!
Por Sali Ramiz Berish Alia, i duhej te nderronte lekure patjeter, se perndryshe do te perfundonin te djegur si Caushesku!! Ne kete pike, po , u treguan te zgjuar!!
Te “gezosh” sot se nuk mbledh me kanoce te lumit, domethene te gezosh se ke arritur kete gje, eshte sa qesharake dhe e dhimbshme!!!! Kjo tregon qe nje faj i madh, eshte dhe i vete Shqiptareve, qe akoma nuk dine te shkretet se c’eshte demokracia e vertete, akoma s’kane konceptin e kerkesave minimale per demokracine!!!
Te arrish te gezosh per ate qe ti i gezohesh “udheheqesit tend shpirteror” eshte njesoj si ai i burgosuri, qe pasi dikush e nxjerr nga burgu, ai i mbetet skllav per tere jeten ketij dikushit, vetem e vetem se ketej e tutje nuk do i duhet te shkoje me leje ne banje!!!!
Good c’neveri per kete nivel qe degjoj!!!
VLORA PERLE!
01/02/2008 ne oren 11:53
99Edhe dicka per pseudonimin “http://newbakklan.ucoz.net/blog/”
Ai qe shkruan keto, perfiton nga rasti qe shkruan free ne internet!
Sikur te guxoje t’i printoje e te dal te pazari i gabeve per t’i shitur me titullin “hajde histori 5-lekeshe!!” nuk do t’i shiten as 5-lek tufa!!
Berti
01/02/2008 ne oren 12:59
100Po pse mos te jete ne krye te PD. Nese e meriton dhe nese ka cilesite dhe mundesite pse jo. Po sqe ajo do te jete nje tjeter. Cdo njeri eshte i lire te konkuroje ne nje shoqeri te hapur.
Yolanda
01/02/2008 ne oren 16:09
101Alfredos (komenti 85)
Ti thua qe sala eshte njeri i mire e plot gjera te tjera…..
Po te pyes a e di ti se kush ka qene sala ne kohen e komunizmit?????
Ai qen i ka bere babait tim luften e klasave. E ka quajtur “grekofon” dhe i ka dhene hard time Babait tim ne fakultetin e mjeksise. Te dy kane qene pedagog atje. Ai cdo gje mund te bej por POLITIK JO.
Edhe tani do qe te futi edhe at vajzen e peshtirosur ne “politik…..
Thirri mendjes Alfredo sa nuk eshte shume vone
Pershendetje.
alban
01/02/2008 ne oren 16:20
102Argita nuk ka pse te jete ne krye te PD-se.Kush i zbulon keto peralla me bisht ne katrore.Berisha eshte politikani me i drejte dhe me i pakoruptuar ne Shqiperi.Kete e dine edhe socialisto-jeshilistet TENDERISTA te Rames edhe babezinjte e Nanosit.Argita s”ka lidhje me PD-ne.Mos humbni kohen kot cuper te nderuar..Meruni me gjera me pozitive…
tom
01/02/2008 ne oren 17:34
103Yolanda
kam nje pyetje. Sala i ka bere lufte klasash babait tend apo e ka quajtur “grekofon”, apo i ka bere te dyja? Po te jete se e ka vetemr “grekofon” ka shprehur racizem, nuk ka bere klasash
Sqaroje pak edhe hard time se nuk e kuptoj
falemnderit
edi
01/02/2008 ne oren 20:28
104Si urdheron SHOKU Alban Malltezi…
niku
02/02/2008 ne oren 0:15
105po pse o trushkulur ..po ne SHBA kur Bush u bene famlijarisht president,i ati dhe i biri…
kur familja Klinton ..,president Billi dhe tani kerkon dhe e shoqja ..a ka mungese demokracie ne SHBA???
rendesi ka c kontribut e vlera ka individi jo i biri a e bija e kujt eshte
Lorel
02/02/2008 ne oren 5:45
106shko ore mbushu ti Z. Alban…….me gjithe driteshkurtesine tende….
lili
02/02/2008 ne oren 10:55
107oobooboo alban ,cka po na thue¨!!!
allez shko pyeti firmat nderkombtare te gjitha do te thone se pa kalluar neper “studion” e argites,nuk ke shans me fituar nje tender!
perndryshe te ftoj te ladrojsh pak ne internet per te pare se EFT eshte nje firme serbe, edhe env pjella e saj,e cila eshte austriake po aq se une jam nga Marsi…
i ndershem e i pakorruptuar? po po pyeti ato qe e kane pare para teje…
VLORA PERLE!
02/02/2008 ne oren 15:49
108Epo qe Berisha te dilte politikani me i drejte dhe me i pakorruptuar ne Shqiperi, i bie qe ai vend te jete vendi i djallit, ku djalli me i “ndershem” te jete Berisha!!!
Eshte per te ardhur keq, qe Shqiperia eshte i vetmi vend ne bote ku diktatura komuniste ishte nga me te egrat.
I vetmi vend ne bote, qe dhe per te nderruar faqen e historise, ngriti nje nga ish-komunistet me te devote te diktatures, Sali Ramiz Berish Alia!!
Dhe eshte vendi qe duhet te shkruhet ne librin Guiness, qe pasi e rrezoi kete ish-komunist, me lufte, e solli prape ne krye me vote!!!
Neverira e estrada te tilla vetem Shqiperia i ben!
Luan
12/02/2008 ne oren 9:43
109Sa popull llafazan…….llafazan pa bereqet! Popull qe udhehiqet nga thashethemet. Ne keto 18 vjet rremuje kolektive, kemi share, neperkembur, bastardisur, shkaterruar kudo e ne cdo gje….shkurt marrezi popullore pa kufinj. Kemi nderruar nja 10 qeveri…i kemi share
e bastarduar, me vend e pa vend. Cilido qe do te qeverise, do ta shajme, mallkojme, bastardojme pa piken me te vogel te turpit. Pse? Sepse e kemi si princip ate….thashethemin…dhe jo PUNEN. Askush nuk PUNON…..por shohim dhe presim nga kryeministri, kushdoqofte ai. Presim edhe leket e emigranteve dhe shkerryhemi gjithe diten me b*** neper kafene duke ushqyer ate……thashethemin!!!!!!
Rilindi
14/02/2008 ne oren 18:26
110DERI KUR NE SHQIPTARËT TË MËSOJMË E TË PUNOJMË PËR ATDHE, PA MARRË PARASYSHË BINDJET PARTIAKE, E TË BËHEMI VEND-SHTET CIVILIZUES E KRENARË TË BARABARTË ME VENDET-POPUJT E CIVILIZUAR NË KUPTIMIN E MIRËFILLËT?!
I zhgënjyer nga moszhvillimi e prapambetja ekonomike e Shqipërisë dhe marrja vetëm me kritika ndaj njëri-tjetrit, vend e pavend, deri te akuza për krim e tradhëti vetëmpse mendon ndryshe apo simpatizon a aderon në një parti të majtë apo të djathtë, kjo gjendje e vazhdueshme e atdheut dhe popullit më shtyri të shtroj vetëm një pyetje:
DERI KUR NE SHQIPTARËT TË MËSOJMË E TË PUNOJMË PËR ATDHE, PA MARRË PARASYSHË BINDJET PARTIAKE, E TË BËHEMI VEND-SHTET CIVILIZUES E KRENARË TË BARABARTË ME VENDET-POPUJT E CIVILIZUAR NË KUPTIMIN E MIRËFILLËT?!
dini
14/02/2008 ne oren 23:17
111Luan,shumë me vend e ke.
Shqiptarët duan që pas diktatures 50 vjeqare pa punuar pa e djersitur pra….cën të ken standard te perendimit pra makinen,shtepinë dhe jeten luksoze.
Pra Sala e ka fajin!!!
kurbetlliu
15/02/2008 ne oren 2:46
112Familja Berisha barazi me Famijlen BusH? A jen ne vete o njerez apo jo?????? Yale University=Universiteti i Tiranes. Pronare te medhenj tokash=Pronare te Kamorres, Rriture ne Quytet e medha te Botes=Rritur ne Mal me dhi??????? Realitet=Fantazi? Demkraci=Dhune dhe pabuke? PD=PS=PPSH (komuniste te ndyre)
Alfredo
15/02/2008 ne oren 6:46
113Yolanda (komenti 101)
sot e lexova komentin tend.nuk e di se cfare ti kete bere Saliu babait tend.edhe nese i ka bere ndonje gje nuk them se ka bere mire.por se kush eshte Sali berisha e di shume mire.qe ta dish ti Yolanda edhe te tjeret ketu;Sali berisha dhe familja e tij jane nje nder familjet me te nderuara ne TROPOJE.me vjen shume keq qe ti perdor ate fjalen *qen* sepse nese e ke sadopak intelekt dhe edukate (dhe duhet ta kesh ,sepse je nje vajze pedagogu) nje fjalor te tille sduhet te perdoresh..smund ta cilesosh ti nje njeri me emra te tille.Une e di se cfare ka bere Sali berisha ne kohen e komunizmit e di kush ka qene dhe kush eshte,por ti mos harro se ne ate kohe te gjithe kemi qene sadopak komuniste,sepse nuk kishe rruge tjeter ne ate kohe.une i kam thirrur mendje qe ne vitin 90 Yolanda,dhe nuk jam pishman fare.
te uroj gjithe te mirat dhe ZOTI ta largofte urrejtjen qe mund te kesh per kedo;sado e vogel qofte.
ANDON CAKO
15/02/2008 ne oren 10:11
114ME VJEN SHUME KEQE POR PO SHOH SE ME NJE PATURPESI TE MADHE NGA KJO GAZETE KA FILLUARE NJE VARGE SHPIFJESH DHE INTRIGASH NDAJ ATYRE QE PO DREJTOJNE SOTE SHTETIN SHQIPTARE DHE PO E FUSIN ATE NE DYERTE E NATOS .TE EVROPES DHE PO NDRYSHOJNE JETEN NGA DITE NE DITE POR KETA NJERES TE CILET NUK MUNDE TE SHKRUAJNE TE VERTETEN SE NUK E PRANOJNE ATE SE E KANE TRASHEGIMI NGA BABAI I TYRE SHPIRTERORE POR PERPIQEN QE TE BEJNE NJE IMAZH SA ME TE ERRET TE SHQIPERISE POR TE JENI TE BINDURE SE KURRE SKENI PER TIA HARRITURE QELLIMIT TUAJ
Romulus
16/02/2008 ne oren 12:38
115Te dashur bashkekombas,eshte me te vertete per te ardhur keq se si filli i fatit te shqiperise eshte ngaterruar kaq keq saqe kushdo qe po ben gjoja se di ta zhgaterroje po e ngaterron keq e me keq,te them te drejten une voten ia kam dhe PD jo se kisha ndryshuar mendje e kisha krijuar bindje se mentaliteti i zotit Berisha per drejtimin e shtetit kishte ndryshuar por sepse kishte ardhur koha qe klika qe po drejtonte shtetin duhej me cdo kusht dhe pavaresisht se kush do rivinte,ato duhej te largoheshin,por tani sic edhe po lexojme (thashetheme apo jo )ne kesisoj largimi posti efiktivisht do nderrohej pamja fizike e kryetarit te PD sepse ne te vertete kjo eshte nje tentative dhe nje skeme e mirepergatitur nga zoti Berisha per te pasur pushtet te perjetshem sepse nese tani ai ka vajzen si kritike me vone do jete ai kritiku i vajzes,te them te drejten zonjen Argita une e kam degjuar ne emisionin OPINION te gazetarit Fevziu,dhe kishte,ne baze te vlerisimit qe jap une si elektorat per vajzen e kryeministrit te vendit,nje formin te denje per te qene kryetare e ardhshme e PD,por ajo shume mire mund te merrte ose te synonte nje post tjeter shteteror pasi ai i kryetarit te PD ne asnje menyre,vetem nese vendoset te ndryshe stema e PD nga ajo qe eshte ti vendoset nje kurore mbretore siper dhe te gjithe do ta kuptonin pastaj mesazhin e saj.I vetmi qe shqiptaret e duan dhe e nderojne edhe pse jemi te lodhur me politike dhe ai qe ka gjak te paster politik te djathte eshte zoti Selami,sic edhe e keni degjuar zoti Selami pranon kthimin e tij ne shqiperi vetem si kryetar te PD dhe eshte fat per popullin tone qe ai akoma ka deshiren e mire qe te vije ne shqiperi,nese nuk ndodh keshtu cdo gje tjeter qe mund te serviret si skeme e mire per shqiperine te jene te sigurte se jane te njejtat levizje politike me te njejtet aktore vetem se mund tu kete ndryshuar emri.
IRIMAB X
16/02/2008 ne oren 18:49
116Rirind ke emrin rilindje kerkon te lumte RILIND. Ajo i duhet vendit tone e sidomos rinise qe te rilinde. Ama mos harroje se nuk ka ardhur nga qielli; ate dikush e ka lindur.. persosni te mirat e tyre..kjo duhet, Ti mire e ke thirjen tende….
adela
17/02/2008 ne oren 0:02
117Me vjen keq qe e shpreh kete, por ja qe kurre nuk jane kenaqur me asgje. Per hire te Zotin, ,ne cfare Zot besoni, nje here zgjohuni sepse po priten nga keta politikanet qe kemi ne asnjehere nuk do te jemi te lumtur ne jeten tone, pastaj e shprehim kot qe jemi ne Shqiptare. Te presim cfare qote nga Berisha apo dikush tjeter. Per mendimin tim as Berisha asnje nuk e shikoj ndryshimin e Shqiperise. Ne gazeta gjithmone vrasje dhe vjedhje lexojme, permiresime nepermjet Konsulatave dhe Ambasadave kurre sqarime te sakta nuk kam degjuar ne te gjitha pervec te Frances desh Zoti nje here me ndihmuan pa humbur diten time te punes. Nje here ne jeten tone te lexojme dicka qe te ndihemi te lumtur edhe ne nga Larg. Nje here te veproni sakt, nje here te themi nje fjale te mire Vellezerve tane qofte Franceze, Greke, Italiene ose Spanie. Nje here te pakten te ndihemi si nje vend i lumtur. Aman more e moret ate vend pune, mire bere por puno te pakten mos rrini duke ngrohur karriken.
Shpresoj te lexoj dicka te lumtur nga ky vend i larget qe dua pese ore ne Avion.
Shpresoj qe kur te hap kete lap te lexoj dicka qe mos te jete me zemra jone plot me plake dhe syte me lot
Nje here te pakte te jemi krenare per veten tone si Shaiptar
nje here vetem te pakten nje here
shkelzen
17/02/2008 ne oren 22:14
118edhe une jam dakord qe argita berisha ose i vellai i saj te behen kryekare te pd. pergezime zj argita dhe shkelzen berisha. sa kollaj u fitokan paret kur paske babe sal bershen.
edvald
18/02/2008 ne oren 18:19
119merruni me gjera te medhaja e jo me gjera te vogla
zamira
19/02/2008 ne oren 14:06
120EDVALD Ke marre pamje ambasadori tamam si babai juaj
. Edvald koha juaj po perendon ,boll se na hapet barkun ,me gebnjeshtra bajate dhe me brropckulla qe cuditet boten ? mos te duket demokraci kjo qe po jeton ti ? kjo eshte nji borgjezi tamam ku jeton ti Edvald . Mami ne Strasbourg dhe Babi ne gjenev
. ik meso te flasesh shqip se ke mbetur nji bebe . Ske faj se nga tropoja ne mesus katundi ,babai jut shtrihet ne kolltuqet e Gjeneves me ish selkretarin e rinise te PPSH ne vitet e komunizmit e di mire ti
. . Me gjerat e medhaja meru ti Edvald se ty te kemi ne gjeneve
KU JANE STUDENTET E DHJETORIT??? apo i zevendesuat ju kelyshet e pushtetareve. Jepi ARGITA se si jovanka broz TITO do perfundosh .
Besnik Alia
19/02/2008 ne oren 16:39
121eshte e dhimbshme te lexosh disa komente te tipit shkelzen qe per edukaten duhet te kete degjuar per here te fundit kur ka qene ne klasen e pare dhe qe librin e ka perdorur per te mbeshtjelle byreket. Turp! Sa per ke do behet kryetar / e i PD, nuk ka fare rendesi. e rendesishme eshte qe te gjithe ne duhet te kuptojme qe korrupsioni apo paaftesia jane te tilla ngado qe te vijne, qe komunizmi ka qene virusi me i ndyre i historise njerezore dhe fatkeqesisht vazhdon te jetoje ne shume forma mes nesh dhe qe Puna dhe Ndershmeria jane te vetmet udherrefyese qe duhet te ndjekim.
fabiani!
20/02/2008 ne oren 16:22
122PERSHENDETJE DHE URIME PER PAVARESIN E KOSOVES.
cESHTJA QE DUA TE KOMENTOJ SHKURTE DHE QARTE ESHTE PROBLEMI I KORRUPSIONIT DHE DEMEVE NE EKONOMI QE I JANE SHKAKTUAR SHQIPERISE DHE SHQIPTAREVE.DO TE ISHTE E TEPERT QE TE BEJA KOMENTE PER POLITIKANET DHE QEVERITARET E KETYRE 17 VJETEVE QE KANE TE NJEJTAT “virtute” te kohes se shkuar.SHQIPERIA KA NEVOJ PER NJEREZ TE NDERSHEM DHE TE PERGATITUR DHE JO PER AMFIBE.QE MOS TE BEJNE ASE BRETKOCEN ASE BRESHKEN POR TE PRODHOJNE DSUBSTANCA TE PASTRA PA KORRUPSION.kORRUPSIONI ESHTE ME I FORTE SE ANTIKORRUPSIONI KA EDHE SEGMENTE TE ANTIKORRUPSIONIT QE VEPROJNE LIRESHEM DHE PA ME TE VOGLIM SHQETESIM ME DHE NE PERSHTATJE ME KORRUPSIONIN.rroft formaliteti dhe informaliteti.DHPRESOHET SHUME TEK FIGURA E NDRITUR E PRESIDENTIT POR AI ESHTE NJE? SHPRESOHET TEK FIGURA E PROKURORES SE PERGJITHESHME QE ESHTE NE STAZH PROVE? DHE NDONJE SHPRES E VAKET NGA NDONJE POLITIKAN APO PUSJHTETARE.por demokracia dhe shteti ligjore nuk vendosen pa vendosure mbi te drejten e pronesise mbi token qe eshte A-ja e demokracise.Ligji 7501, nuk mund te jete tabu ase nuk mund ti rezistoj me tej kohes dhe proceseve integruse.VENDOSNI ZOTERINJE DHE NE QOFTE SE JENI TE DASHURUAR PASE NJE TE VDEKURI QE QELBET ESHTE 7501.pOR FAJI ME I MADH I 7501? NUK ESHTE VET LIGJI SE SA ZBATIMI I TIJ NE MENYREN ME ABUZIVE? ME VJEDHJE E VJEDHJE TE PERMASAVE TE PA IMAGJINUESHME. sa ja hapi pak sa kapakun ketij ligji PRESIDENTI? A DO TE BEHET E MUNDURE KONTROLLI MBI TE? uNE NUK KAME SHUME BESIM SE NUK KA DESHIRE DHE VULLNET? GJARPERI I KORRUPSIONIT TASHME E KA BERE EFEKTIN E HELMIMIT SE KA TOKA QE JANE NDARE NE FSHEHTESI PER “BURRA E GRA” te te dy kraheve te politikes dhe pushtetaret e 17 vjeteve.Korrupsioni eshte binjakezuar me ligjin 7501, zbatusit e tij perfitojne si djali i njerkes, ishpronari eshte pa prona dhe ish do te thote qe te trembesh pulat nga qymezi.RROFTE LIRIA? RROFTE DEMOKRACIA POR PA PRONA.shteti nuk interesohet per pronat e veta jo me te ish-pronareve.Na ishin nje here disa ish pronare, qe me te zgjedhure u bene disa te tjere, por pa tapi.tpime me fund kete dolli per te gjallet te vdekure dhe te vdekurit pa ringjalle.faleminderit.
iliri
21/02/2008 ne oren 9:44
123I NDERUAR Z.FABIAN BEHUNI PAK I ZGJUAR SE NE FUND TE FUNDIT KALI I MIRE SHTON TAGJINE E VET KA THONE ;PREFEKTI I TIRONES QAZIM MULLETJA dora vete…..mos e hap ate dere or cun….ha.ha